Huh? ik heb op Googolplexian gestemt. Die vond ik gewoon de mooiste van allemaal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:54 schreef Henkmanz het volgende:
ik heb sinz gestemd. Strakke soep, mooie kleuren, en ik ben een sucker for stripings he..
Maar Venco, waarom heb je op Begieltie gestemd? Licht je keuze eens toe
Je mot soepen om 'm d'r goed uit te laten zien. Anders kun je net zo goed een M6 nemen. Die ziet er standaard ook al beter uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:40 schreef pvdplanet het volgende:
Wat je er ook mee doet, een BMW 650i gaat er altijd beter uitzien
Haha, nu zie ik het.. sorry, mijn foutquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:46 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Huh? ik heb op Googolplexian gestemt. Die vond ik gewoon de mooiste van allemaal.
waarom ga jij niet weg? dan heb ik owk geen last van jou bullshit, thnq..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:02 schreef K33T het volgende:
[..]...
Blijf alsjeblieft weg uit PTA, for Christ sake.
wowquote:Op zondag 11 juni 2006 00:16 schreef Bot13 het volgende:
Heb geen verstand van auto-tuning, maar ik had een vrije avond, dus ik kon ff lekker klooien met photoshop![]()
![]()
Jij ookquote:[b]Op zondag 11 juni 2006 02:06
Maar je bent wel vergeten om de voorruit transparant te maken![]()
![]()
[afbeelding]
Appart voorwielquote:
Hoe de achterspoiler vast zit links en rechts verschilt nogalquote:Op zondag 11 juni 2006 03:06 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Beter of nogsteeds snoeilelijk?
[..]
Appart voorwiel![]()
Nope ... voor zo'n snelle soep en voor iemand die niet echt met autotuning bezig is vind ik 'm niet slechtquote:
Kloptquote:Op zondag 11 juni 2006 21:25 schreef Venco16 het volgende:
Het idee is erg leuk. Maar die bobbeltjes die net door de daklijn heen komen en de donkere kleur zijn wel minder.
Ik niet want die van Sjoewe klopt nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:53 schreef Begieltie het volgende:
Niet liegen he, die letters op het gebouw zijn niet gebrushed
![]()
Knap gedaan verder, qua techniek, maar ik vind die van sjoewe toch mooier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |