de keus is dus uit de bovenstaande en deze:quote:Op zondag 25 juni 2006 20:59 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien lekker aan de soepers overlaten ... het onderwerp is een CRX type II ... degenen die een voorkant willen pakken de rooie en degenen die een achterkant willen de gele
Met de poll blijkt dan wel of je keuze verstandig was
Hoe waardelozer de te soepen auto des te meer skills nodig zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het -met alle respect- een waardeloze photoshop-autoik wacht ook liever op de volgende.
Zelfde hier.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
Pff als dat de instelling hier is dan is dit mn laatste wedstrijd hier.
Sorry sjoewe, maar als ik de auto waardeloos vind ben ik toch niet verplicht om mee te doen? Het is niet zo zeker mijn mentaliteit, ik heb er gewoon weinig plezier in als ik deze auto moet soepen. Ik snap wel dat je het jammer vindt als er weinig mensen meedoen, maar er hóeft toch niet per se met 10 man gesoept te worden? Zoals in dit topic al eerder gezegd is; er waren vroeger ook wel 's polls met 3 man. Dat gebeurt soms... Het is nu een combinatie van het weer, het WK en de -naar mijn mening- niet echt leuke auto...quote:Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Het gaat niet om het winnen het gaat om de wedstrijd.
Onzin ... twee weken de tijd gehad, NL is uit het WK dus dat kijken we niet meer ... Het weer zuigt momenteel. Enige wat overblijft is de auto.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:35 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Sorry sjoewe, maar als ik de auto waardeloos vind ben ik toch niet verplicht om mee te doen? Het is niet zo zeker mijn mentaliteit, ik heb er gewoon weinig plezier in als ik deze auto moet soepen. Ik snap wel dat je het jammer vindt als er weinig mensen meedoen, maar er hóeft toch niet per se met 10 man gesoept te worden? Zoals in dit topic al eerder gezegd is; er waren vroeger ook wel 's polls met 3 man. Dat gebeurt soms... Het is nu een combinatie van het weer, het WK en de -naar mijn mening- niet echt leuke auto...
nee wacht ff.. ik ga nog een poging wagen! ff heel snel (slowmotion) Photoshop downloaden...quote:Op zondag 9 juli 2006 15:16 schreef Demon-X het volgende:
nou zo te zien was dat et wel...kom maar op met die vote
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:50 schreef Demon-X het volgende:
* Demon-X hoopt dat nu niet iedereen op turq gaat zitte wachten
Prima, let's go.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:52 schreef SiNz het volgende:
Wat dachten jullie hiervan?!? Vast wel wat leuks van te brouwen toch??
[afbeelding]
Ik doe ook mee!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:32 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Prima, let's go.
o wacht dit is een hele late reactie![]()
Is leuk voor een eerste poging, maar euh...moet je via de kofferbak naar binnen??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:41 schreef Bradovic het volgende:
Mijn eerste geshopte auto ooit![]()
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Audi-RS6-Pimped.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mja dat is de 1-deurs versiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:41 schreef Bradovic het volgende:
Mijn eerste geshopte auto ooit![]()
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Audi-RS6-Pimped.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:31 schreef Henkmanz het volgende:
Goeie ouwe tijd. Ik mis het wel, stiekem.
Oew, handen jeukenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef Googolplexian het volgende:
alsjeblieft ... een opgave:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |