dat snap ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Googolplexian het volgende:
ma3stro : 't Is een bootdoe je niet veel aan. Ik wilde alleen een zo realistisch mogelijke M6 GTR neerzetten (zoals M3 > M3 GTR). Dit ziet imo uit als iets waar BMW nog wel mee op de Nür zou testen
ik had destijds een velgencollectie van 4 GB aan JPEGs, alleen velgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Googolplexian het volgende:
ma3stro : 't Is een bootdoe je niet veel aan. Ik wilde alleen een zo realistisch mogelijke M6 GTR neerzetten (zoals M3 > M3 GTR). Dit ziet imo uit als iets waar BMW nog wel mee op de Nür zou testen ALS ze zoiets zouden maken (vandaar ook de uitwisselbare achterspoiler ... je kunt wel raden wat ze aan het testen was ... wie? Sabine, natuurlijk!
)
Begieltie :thanx maar check de oude soeps van de oude garde. Omdat ik veel bezig ben met grafische programma's (vanwege m'n werk) zit 't bij mij nog in de vingers. Wacht maar tot Sjoewe, T-Rex, Henkmanz, etc de oude trukendoos weer opentrekken. In het verleden hadden we complete databases met skirts, velgen, spoilers, etc ... die benne we inmiddels kwijt, denk ik.
Kijk....dat is DE SHIT!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:19 schreef Henkmanz het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt hem. Dan maar wat nachtwerk erbijNiet je van het, maar hier doen jullie het maar mee
.
Aanpassingen:
- Kleur;
- Nieuwe bumpers & sideskirt
- Getinte ruiten
- Inlaatje
- Leuke velgies
- paar vinyls en decals
- nieuw chromen spiegeltje
- Spoilert
- Lekker gecleand
- voor zover het te zien is, een beetje HUD werk
Dat was het wel.
Nu slapen
Zz.
Dat is pas netjesquote:
Ik moet zeggen dat hij toch echt een nette auto heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Doet-ie best knap, 6 stemmen met één gepostte stem
Wat dacht je van Mr Timbo.B dan met 6 stemmen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
ach is altijd al zo geweest kwa stemmen en zal ook wel niet veranderen helaasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:35 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mr Timbo.B dan met 6 stemmen.![]()
Heb ook op Zhukov gestemdquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |