Frankfurt is ook meer een 'zakenbestemming' dan Amsterdam, ze kunnen het zich waarschijnlijk makkelijker permitteren. Vliegt Sterling onderhand niet tussen Oslo en Frankfurt? Wel tussen Kopenhagen en Frankfurt...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Full-flex economy en business verschillen elkaar niet zoveel in prijs binnen europa.
Gelukkig voor mij heeft SAS het 'one-way' concept doorgevoerd voor enkele europese bestemmingen, waaronder Amsterdam (Frankfurt helaas nog niet, kost me -of beter gezegd, de klant- nog steeds 1100 per keer retour). Hierdoor zijn er geen restricties meer hoe lang (aantal nachten, zaterdagnacht, etc) je minimaal moet blijven en dat soort ongein.
Bonnetjes bewaren, inscannen en hier plaatsen. Dat is vette TRV-shit.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben morgen op het industrieterrein van Lille, op de randweg van Antwerpen en de haven van Zeebrugge
Moet ik nu een reisverlag plaatsen?
Ej, het is TRV gerelateerd.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dit is een vraag aan iemand persoonlijk -> MSN graag
En uiteraard is dit een onverkapte tvp...
Geen idee of Sterling tussen OSL en FRA vliegt, en tenzij ze dag meerdere keren per dag doen boeit het me niet zo. Klant vind flexibiliteit meer waard dan geld, en geld hebben ze genoeg.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
Frankfurt is ook meer een 'zakenbestemming' dan Amsterdam, ze kunnen het zich waarschijnlijk makkelijker permitteren. Vliegt Sterling onderhand niet tussen Oslo en Frankfurt? Wel tussen Kopenhagen en Frankfurt...
Het erge aan dat Iberia ticket is dat het dus níet flexibel was, annuleringskosten of wijzigingen konden alleen tegen 100% van de ticketprijs
Rond de 20e juni pak ik de Inlandsbanan vanuit Lapland naar het zuiden.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Heeft iemand Zweden al eens met de trein gedaan?
Vrienden van mij waren nogal enthousiast nl.
Oh ja, die heb ik ook nog genomen. Kost 1 euro per minuut en rijdt op de seconde nauwkeurigquote:Op donderdag 13 april 2006 09:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Verder ken ik van het Zweedse treinennetwerk alleen de Arlanda Expres tussen de luchthaven en het centrum van Stockholm.
Hoe weet jij wanneer ik online ben? En ik was niet online btw, ik log pas net inquote:Op donderdag 13 april 2006 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Douwe en Flipsen zijn online![]()
![]()
Ga je naar dat Jazz concert Flip?
Hm, misschien dat ik even ingelogd was? Naja, whatever, lekker belangrijk. Ik ga me zo eens omkleden. Tango-outfit aan (nee, ik ga niet dansen).quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je online bent staat er een blauw plusje voor je naam
Kan je mij die forwarden/sturen? Ben wel benieuwd naar de concurrentiequote:Op donderdag 13 april 2006 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb een offerte gehad voor een rondtrip door Zuid Amerika, maar die is een beetje duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |