Wat niet Erik?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er (weer) niks (meer) van.
En de delen tussen haakjes kunnen naar eigen voorkeur al dan niet worden weggelaten.
Prof. Dr. Ir. P. Akkermans was een typetje van van kooten en de bie die altijd voor elke vrijkomende functie werd genoemd in de wandelgangen. Hij zei dan ook altijd "Mijn naam ís genoemd".quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er (weer) niks (meer) van.
En de delen tussen haakjes kunnen naar eigen voorkeur al dan niet worden weggelaten.
Goed zoeken!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar het over gaat. Ik ben het volledig kwijt.
Maakt het uit?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ging het ergens over?
Ik wacht wel tot het onderwerp mij weer vindt.quote:
Ja, nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet dan?
Hierdoor zou ik geërgerd kunnen raken. Maar ik kies er voor om dat niet te doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef k_man het volgende:
Zeg Erik, heb jij eigenlijk thuis nooit geleerd je mond te houden als volwassenen een gesprek op niveau voeren?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
Jaja, ik ben gepolsd.
welk onderwerp?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het onderwerp mij weer vindt.
Mijn nederlands leraar zei altijd "als mensen praten zwijgen boomstammen" maarja hij zei ook "rare snijboon" en "ben je nou helemaal van de myxametose konijnen besnuffeld"quote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hierdoor zou ik geërgerd kunnen raken. Maar ik kies er voor om dat niet te doen.
En om antwoord te geven op je vraag, nee dat is mij niet geleerd, ik mocht en mag meepraten. Ze hebben zelfs liever dat ik wél deelneem aan een gesprek.
Ik weet wel hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou ze het zelf ook al weten?
ik ookquote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zit maar een beetje te plagen, Erik..
Ja, maar dat is het ook! Jij neemt die rol op je.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar iemand moet die rol op zich nemen, en dat kan ik net zo goed zijn.
Tomató, aardappel, myxemotasie. Allemaal 1 pot nat.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef wyccie het volgende:
Myxomatose, kever.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
En Do2...sorry, maar ik denk dat het jou écht niet staat.
En trouwens het was mijn leraar die het verkeerd zeiquote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef wyccie het volgende:
Myxomatose, kever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |