http://www.xseno.nl/Tessie_RSI ![]()
Ze is 15 en haar vriend is een 22-jarige... Mogen wij nu zeggen dat hij een pedo is?
![]()
quote:
Doei dope dat je ff me profieltje checkt! maar meteen even wat regeltjes en dingetjes want mensen begrijpen het geloof ik allemaal niet zo.
Ja ik rap en nee ben geen gangster niet nodig want ik ben wie ik ben en wie ik wil zijn, ben geen trendhopper alsjeblieft krijg een eigen mening!
Ik kom uit voor wat ik wil en kan, sta achter de dinge ik doe en al doet niemant anders dat het is MIJN ding!
Ik ben Tessie en ik ben kroaat ja, haat je buitenlanders ben je kortzichtig op buitenlanders rot dan meteen van me profieltje af je hebt hier niks te zoeken.
Ik ben maybe anders dan jou maar dat wil niet zegge dat ik minder ben ik respekteer iedreen die mij dat respekt ook geeft.
Kom me niet haten op hoe ik eruit zie want hou niet van jaloerse mensen.
Kom me ook niet haten met dinge waar je geen verstant van hebt want ik lach je uit, kom me ook niet haten om me spelfouten want ik doe me best in Nederlands leren kijk eerst naar jeself voor mij af te zeiken.
Verder heb je wat leuks te melden kan je een berichje sturen!
Kom ajb niet met face off stemmen bedelen want die shit drop ik meteen weer weg ik maak zelf wel uit op wie ik stem!
Kom niet zeuren als ik xtje niet terugbling of schrijf want heb ook nog een leven buiten Xseno al sta ik maybe veel online wil niet zeggen dat ik er ook altijd 100% mee besig ben! kan je hier niet mee leven? bling me dan ajb niet om gezeur te besparen.
-PIES-
[ Bericht 24% gewijzigd door Crashcat op 18-04-2006 10:53:26 ]