Mooi.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef Boomlaars het volgende:
En om in het verlengde van mijn topic-titel te blijven, domme breezerfiguren moeten dood.
Ik heb een LG plasma HDTV.quote:Op maandag 17 april 2006 11:36 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Boomlaars MAFKEES, koop je een xbox 360 terwijl je geen eens een HD tv hebt.... Koop dan gewoon geen xbox 360 je mist zoveel zonder HD- TV.. LOOOOOOOOOOOOOL
er staat 'dit zag er ongeveer zo uit, niet 'dit ben ik''quote:Op maandag 17 april 2006 14:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
LUL niet slap, ik zie je daar toch zitten met die rotkop achter een klein kut tvtje![]()
LOL, schaam je je voor je eigen hoofd dat je niet gewoon een foto van jezelf maakt achter je xbox 360 ? Maar dan geloof ik nog steeds niet dat je een HD-TV hebtquote:Op maandag 17 april 2006 15:01 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
er staat 'dit zag er ongeveer zo uit, niet 'dit ben ik''
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=playing+xbox360
dan maak ik even een foto voor je, 5 minquote:Op maandag 17 april 2006 15:03 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
LOL, schaam je je voor je eigen hoofd dat je niet gewoon een foto van jezelf maakt achter je xbox 360 ? Maar dan geloof ik nog steeds niet dat je een HD-TV hebt![]()
Eisen voor de foto:quote:Op maandag 17 april 2006 15:15 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
dan maak ik even een foto voor je, 5 min
Lease tv-tje van de skala..quote:Op maandag 17 april 2006 15:21 schreef LrdMetalSonic het volgende:
omg, ok thanks !, je bent duidelijk geen "average student die net rondkomt " Hierbij mijn excuses voor de opmerking over je tv
krijg een leven.quote:Op maandag 17 april 2006 15:29 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Whahaha , thanks jij bent echt grappig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |