ik heb je tips gegeven...maar je had het zo druk met yellowquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:51 schreef YanniiCke het volgende:
Maar goed, verder nog mensen met tips voor mijn schaafwonden?
Of flauwval ervaringen en klachten erover?
Sorryquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik heb je tips gegeven...maar je had het zo druk met yellow![]()
er zijn wel meer redenen hoor..quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Sorry![]()
Jij zei iets over iets warms of kouds drinken en prikkels enzo.
Maar ja dat was het niet, ik zat echt gewoon en verder niet veel. Dus ik denk dat het echt zomaar flauwvallen was
Wat doen jullie verder altijd aan schaafwonden?
Toen ik jou voor de eerste keer zag viel ik bijna flauw van verbazing, zo mooi was en ben jequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:51 schreef YanniiCke het volgende:
he amateur doe je caps lock eens uit manquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
JA DAT IS OOK DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD.HET HEEFT OOK ECHT NIKS TEMAKEN MET ZUURSTOF TE KORT IN DE HERSENS.MAAR GOED VOOR DE REST IS HET ERG GEZOND![]()
Maar je hebt last van schaafwonden? Ben je op de grind gevallen dan ofzo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef YanniiCke het volgende:
Ik ging vrijdag bij een vriendin logeren en toen zaten we buiten.
Op een gegeven moment voelde ik me een beetje misselijk, en het volgende moment werd ik wakker getikt op mijn wang.
Bleek het dat ik was flauwgevallen, was zo raaa.
Maar het vervelendste is dat mijn gezicht nu helemaal geschaafd is![]()
Dacht dat het inmiddels wel over zou zijn...
Nou ja, dat was dus mijn klacht, weet iemand hoelang het kan duren totdat schaafwonden weg zijn want ik vind het nogal irritant. Het staat lelijk.
D'r schaafwonden zullen inmiddels wel verdwenen zijn, dit is een topic uit april!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Maar je hebt last van schaafwonden? Ben je op de grind gevallen dan ofzo?
Of heeft je vriendin je bij de voeten gepakt en door de tuin naar binnen getroken?
Schaafwonden op gezicht kan verschillen. heelt meestal heel snel. Als het echt heel erg is, is
het met een week al bijna weg, je hebt dan alleen te maken met schilvers en kosrsten die loslaten.
Het moeilijkste is, als het heel erg is, om ervan af te blijven als het gaat jeuken.
Als je er niet vanaf kan blijven dan duurt het langer.
Als het gaat jeuken en je kunt er niet vanaf blijven. Pak je een zakje en vul het met ijs,
of maak een doekje heel erg koud. en demp dan de wond. NIET GAAN KRABBEN SCHAT!
sterkte.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Sorry![]()
Jij zei iets over iets warms of kouds drinken en prikkels enzo.
Maar ja dat was het niet, ik zat echt gewoon en verder niet veel. Dus ik denk dat het echt zomaar flauwvallen was
Wat doen jullie verder altijd aan schaafwonden?
Je kan proberen de rest ook open te schaven, vallen die enkele wondjes niet meer zo op en denkt iedereen dat dit jouw normale huid is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:51 schreef YanniiCke het volgende:
Ja, jij denkt dat 4+ maanden later die schaafwonden er nog zitten? Was deze topictrap nu echt nodig....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
NIET GAAN KRABBEN SCHAT!
Datums lezen is moeilijk!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
O... weetikveul..
waarom moet je dat weer aankaarten, de helft is het al "vergeten"en jij rakelt het weer op.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef AlohaXa het volgende:
Het kan ook iets psychisch zijn. Vooral als je een meisje bent uit het jaar 1991, dan heeft het te maken met een jeugdtrauma die de wereld heeft geschokt... maar niemand praat er tegenwoordig nog over....
Iedereen die het nog kan herinneren! mondje houden he! De geschiedenisboeken schrijven er ook niet over...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |