abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36866628
Ik ging vrijdag bij een vriendin logeren en toen zaten we buiten.
Op een gegeven moment voelde ik me een beetje misselijk, en het volgende moment werd ik wakker getikt op mijn wang.
Bleek het dat ik was flauwgevallen, was zo raaa.

Maar het vervelendste is dat mijn gezicht nu helemaal geschaafd is
Dacht dat het inmiddels wel over zou zijn...

Nou ja, dat was dus mijn klacht, weet iemand hoelang het kan duren totdat schaafwonden weg zijn want ik vind het nogal irritant. Het staat lelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door YanniiCke op 11-04-2006 22:17:06 ]
Love all my friends!
pi_36866711
Nee, ff serieus, als je bent flauwgevallen, moet je toch wel ff naar de dokter gaan.

Zeker als het vaker gebeurd.
pi_36866741
jezus wat voor noob ben je, hoelang duurt het voor schaafwonden weg zijn je wilt gewoon even pimpen dat je bent flauw gevallen..
pi_36866819
Je maakt je dus zorgen om een paar schaafwondjes terwijl je zomaar flauw gevallen bent?
pi_36866862
Dit was de eerst ekeer dat ik flauwviel, was wel raar opzich. Echt net of je geslapen hebt enzo.
Maar ik vroeg hoelang het duurde aangezien ik niet weet of het in je gezicht sneller heelt of niet ofzo.. ik ging helemaal niet pimpen dat ik ben flauwgevallen hoor

ow en ik ben een meisje voor YellowLedBetter
Love all my friends!
pi_36866908
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef YanniiCke het volgende:
Ik ging vrijdag bij een vriendin logeren en toen zaten we buiten
Op een gegeven moment voelde ik me een beetje misselijk, en het volgende moment werd ik wakker getikt op mijn wang
Bleek het dat ik was flauwgevallen, was zo raaar

Maar het vervelendste is dat mijn gezicht nu helemaal geschaafd is Dacht dat het inmiddels wel over zou zijn

Nouja dat was dus mijn klacht, weet iemand hoelang het kan duren totdat schaafwonden wegzijn wnat ik vind het nogal irritant. Het staat lelijk
WAAR WAS JE OF DEED JE VOLGENS JE EIGENBEWUST ZIJNDE?
Angst is de grootste vijand van de mens
pi_36866954
Flauwvallen kan toch iedereen gebeuren
Love all my friends!
pi_36866990
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef YanniiCke het volgende:
Dit was de eerst ekeer dat ik flauwviel, was wel raar opzich. Echt net of je geslapen hebt enzo.
Maar ik vroeg hoelang het duurde aangezien ik niet weet of het in je gezicht sneller heelt of niet ofzo.. ik ging helemaal niet pimpen dat ik ben flauwgevallen hoor

ow en ik ben een meisje voor YellowLedBetter
Sorry lieverd dat zag ik niet. Maar dan nog, dan kun je toch wel je gezicht tussen haar tieten vallen?
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_36867031
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef YanniiCke het volgende:
mij niet

serieus, flauwvallen doe je niet voor de sier. Gebeurt het vaker dat je (bijna) van je stokje gaat?
pi_36867048
quote:
JA DAT IS OOK DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD.HET HEEFT OOK ECHT NIKS TEMAKEN MET ZUURSTOF TE KORT IN DE HERSENS.MAAR GOED VOOR DE REST IS HET ERG GEZOND
Angst is de grootste vijand van de mens
pi_36867053
quote:
Hm, in principe wel, maar als het vaker gebeurt moet je bij de dokter langsgaan.

(bijv: iets in je hersenen, of te weinig voeding, iets met bloeddruk enz.)
pi_36867102
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:

[..]

JA DAT IS OOK DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD.HET HEEFT OOK ECHT NIKS TEMAKEN MET ZUURSTOF TE KORT IN DE HERSENS.MAAR GOED VOOR DE REST IS HET ERG GEZOND
ik grinnikte
pi_36867136
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm, in principe wel, maar als het vaker gebeurt moet je bij de dokter langsgaan.

Maar dit is de eerste keer en je hoeft niet echt bang te zijn nu.
pi_36867155
Nee nog nooit eerder gebeurd, ik had ook niet veel gedronken ofzo
En ik had die dag wat chocola op en wat stokbrood met soep

Was wel minder dan ik normaal eet, maar had niet verwacht da tik er flauw van ging vallen
Love all my friends!
pi_36867211
Het kan ook iets psychisch zijn. Vooral als je een meisje bent uit het jaar 1991, dan heeft het te maken met een jeugdtrauma die de wereld heeft geschokt... maar niemand praat er tegenwoordig nog over....

Iedereen die het nog kan herinneren! mondje houden he! De geschiedenisboeken schrijven er ook niet over...
pi_36867265
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef AlohaXa het volgende:
Het kan ook iets psychisch zijn. Vooral als je een meisje bent uit het jaar 1991, dan heeft het te maken met een jeugdtrauma die de wereld heeft geschokt... maar niemand praat er tegenwoordig nog over....

Iedereen die het nog kan herinneren! mondje houden he! De geschiedenisboeken schrijven er ook niet over...
Waar heb jij het nou weer over?

En nee ik ga geen foto's plaatsen, vind het al erg genoeg om met die schaafwonden in de spiegel te moeten kijken
Love all my friends!
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:50:06 #17
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_36867304
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:35 schreef Thrilled het volgende:
jezus wat voor noob ben je, hoelang duurt het voor schaafwonden weg zijn je wilt gewoon even pimpen dat je bent flauw gevallen..
Zozo stoere jongen
pi_36867794
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

Of als het heel heet is (heb bij een concert wel een gehad dat ik bijna van me stokje ging, gelukkig nog net optijd in wat meer open ruimte kunnen komen, wel dwars door de pit gelopen terwijl het helemaal zwart was voor me ogen maar toch) of als je aan het hyperventileren bent zonder dat je het doorheb kan het ook gebeuren.

Maat van me pleurde ook een keer gewoon om toen het buiten erg koud was en hij opeens een warme kamer binnenstapte.

1x zou ik me idd niet echt zorgen over maken zeker als je veder niks vreemds aan jezelf merkt ofzo.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_36867876
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:05 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Of als het heel heet is (heb bij een concert wel een gehad dat ik bijna van me stokje ging, gelukkig nog net optijd in wat meer open ruimte kunnen komen, wel dwars door de pit gelopen terwijl het helemaal zwart was voor me ogen maar toch) of als je aan het hyperventileren bent zonder dat je het doorheb kan het ook gebeuren.
Ik kan het niet laten een grap over die zwarte pit te maken Komt ie hé!

Vind je het raar dat de pit zwart ziet als er gothics aan het pitten zijn
  Milf dinsdag 11 april 2006 @ 21:07:58 #20
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_36867881
Topic opgeschoond.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_36867894
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef YanniiCke het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over?

En nee ik ga geen foto's plaatsen, vind het al erg genoeg om met die schaafwonden in de spiegel te moeten kijken
maar kom op lieverd Ik weet gewoon dat je die foto's wel wilt posten
pi_36867906
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:05 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Maat van me pleurde ook een keer gewoon om toen het buiten erg koud was en hij opeens een warme kamer binnenstapte.

1x zou ik me idd niet echt zorgen over maken zeker als je veder niks vreemds aan jezelf merkt ofzo.
Ja zo denk ik d'r ook over

Verder ben ik alleen vergeetachtig, maar dat ben ik altijd al geweest dus
En ik heb ook niet echt zin om achterdochtig te gaan doen om niks enzo is alleen maar lastig

Alleen die schaafwonden
Love all my friends!
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:09:57 #23
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36867943
toen ik klein was was ik eens flauwgevallen na een ijsje. Toen werd het ook zwart. Lijkt me best raar, om zo ff buiten westen te raken.
Die schaafwonden lijken me echt kut, ziet er niet uit en iedereen vraagt "wat of er is gebeurt". Gewoon wachten tot ze weg zijn...
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_36867995
flauwvallen is voor meisjes...

meisjes zijn zwak....
Nothing to see here, carry on
pi_36868067
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
flauwvallen is voor meisjes...

meisjes zijn zwak....
maar meisjes zijn wel lief en mooi! Nja, sommige dan he