WAAR WAS JE OF DEED JE VOLGENS JE EIGENBEWUST ZIJNDE?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef YanniiCke het volgende:
Ik ging vrijdag bij een vriendin logeren en toen zaten we buiten
Op een gegeven moment voelde ik me een beetje misselijk, en het volgende moment werd ik wakker getikt op mijn wang
Bleek het dat ik was flauwgevallen, was zo raaar
Maar het vervelendste is dat mijn gezicht nu helemaal geschaafd isDacht dat het inmiddels wel over zou zijn
Nouja dat was dus mijn klacht, weet iemand hoelang het kan duren totdat schaafwonden wegzijn wnat ik vind het nogal irritant. Het staat lelijk
Sorry lieverdquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef YanniiCke het volgende:
Dit was de eerst ekeer dat ik flauwviel, was wel raar opzich. Echt net of je geslapen hebt enzo.
Maar ik vroeg hoelang het duurde aangezien ik niet weet of het in je gezicht sneller heelt of niet ofzo.. ik ging helemaal niet pimpen dat ik ben flauwgevallen hoor![]()
ow en ik ben een meisje voor YellowLedBetter
mij nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef YanniiCke het volgende:
Flauwvallen kan toch iedereen gebeuren
JA DAT IS OOK DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD.HET HEEFT OOK ECHT NIKS TEMAKEN MET ZUURSTOF TE KORT IN DE HERSENS.MAAR GOED VOOR DE REST IS HET ERG GEZONDquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef YanniiCke het volgende:
Hm, in principe wel, maar als het vaker gebeurt moet je bij de dokter langsgaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef YanniiCke het volgende:
ik grinniktequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
JA DAT IS OOK DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD.HET HEEFT OOK ECHT NIKS TEMAKEN MET ZUURSTOF TE KORT IN DE HERSENS.MAAR GOED VOOR DE REST IS HET ERG GEZOND![]()
Maar dit is de eerste keer en je hoeft niet echt bang te zijn nu.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, in principe wel, maar als het vaker gebeurt moet je bij de dokter langsgaan.
(bijv: iets in je hersenen, of te weinig voeding, iets met bloeddruk enz.)
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef AlohaXa het volgende:
Het kan ook iets psychisch zijn. Vooral als je een meisje bent uit het jaar 1991, dan heeft het te maken met een jeugdtrauma die de wereld heeft geschokt... maar niemand praat er tegenwoordig nog over....
Iedereen die het nog kan herinneren! mondje houden he! De geschiedenisboeken schrijven er ook niet over...
Zozo stoere jongenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:35 schreef Thrilled het volgende:
jezus wat voor noob ben je, hoelang duurt het voor schaafwonden weg zijnje wilt gewoon even pimpen dat je bent flauw gevallen..
Of als het heel heet is (heb bij een concert wel een gehad dat ik bijna van me stokje ging, gelukkig nog net optijd in wat meer open ruimte kunnen komen, wel dwars door de pit gelopen terwijl het helemaal zwart was voor me ogen maar toch) of als je aan het hyperventileren bent zonder dat je het doorheb kan het ook gebeuren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, in principe wel, maar als het vaker gebeurt moet je bij de dokter langsgaan.
(bijv: iets in je hersenen, of te weinig voeding, iets met bloeddruk enz.)
Ik kan het niet laten een grap over die zwarte pit te makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Of als het heel heet is (heb bij een concert wel een gehad dat ik bijna van me stokje ging, gelukkig nog net optijd in wat meer open ruimte kunnen komen, wel dwars door de pit gelopen terwijl het helemaal zwart was voor me ogen maar toch) of als je aan het hyperventileren bent zonder dat je het doorheb kan het ook gebeuren.
maar kom op lieverdquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
En nee ik ga geen foto's plaatsen, vind het al erg genoeg om met die schaafwonden in de spiegel te moeten kijken
Ja zo denk ik d'r ook overquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Of als het heel heet is (heb bij een concert wel een gehad dat ik bijna van me stokje ging, gelukkig nog net optijd in wat meer open ruimte kunnen komen, wel dwars door de pit gelopen terwijl het helemaal zwart was voor me ogen maar toch) of als je aan het hyperventileren bent zonder dat je het doorheb kan het ook gebeuren.
Maat van me pleurde ook een keer gewoon om toen het buiten erg koud was en hij opeens een warme kamer binnenstapte.
1x zou ik me idd niet echt zorgen over maken zeker als je veder niks vreemds aan jezelf merkt ofzo.
maar meisjes zijn wel lief en mooi! Nja, sommige dan hequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
flauwvallen is voor meisjes...
meisjes zijn zwak....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |