quote:He, probeer je haar meteen weg te jagen of zo??
Op zaterdag 08 december 2001 00:27 schreef scarefreak het volgende:
neuken?
zoiets moet je rustig opbouwen
quote:Je mag mijn PR ook doen!
Op zaterdag 08 december 2001 00:33 schreef Ethel het volgende:
Ahhh, Mary, nog niet naar huis gaan!!
quote:Hé Nyrem, long time no see!
Op zaterdag 08 december 2001 00:47 schreef Nyrem het volgende:Je mag mijn PR ook doen!
Leuk dat je er weer bent!
Alles goei???
quote:Met mij wel hoor.....
Op zaterdag 08 december 2001 00:47 schreef Ethel het volgende:[..]
Hé Nyrem, long time no see!
Leuk dat je er weer bent!
Alles goei???
En mn Post-drift heeft wat afgenomen.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 08-12-2001 00:53]
quote:Die ene keer kon je het wel zijn, maar die in het BBforum dat was jij zeker weten niet. Maar goed, blind van vertrouwen ga ik ervan uit dat jij het nu wel bent.
Op zaterdag 08 december 2001 00:50 schreef Nyrem het volgende:
Met mij wel hoor.....
Ik heb hier wel af en toe gepost hoor Ethel, je geloofde alleen niet dat ik dat wasEn mn Post-drift is wat afgenomen.
Wanner ga je op reis??
Kijk je nog wel bb? Volg je het forum nog een beetje of is het helemaal over?
Ik ga trouwens 4 jan. op wispo naar VT, YAHOEEEE (sorry, moest het toch ff kwijt).
Is de relatie nog aan?
quote:was helemaal stil van al die aandacht
Op zaterdag 08 december 2001 00:53 schreef thecrook het volgende:
Nou, Mary vindt het, aan al haar posts te zien, geweldig hier geloof ik
quote:Oh Ethel je moet toch weten dat ik geen echt persoonlijke (prive) dingen ga beantwoorden
Op zaterdag 08 december 2001 00:52 schreef Ethel het volgende:[..]
Die ene keer kon je het wel zijn, maar die in het BBforum dat was jij zeker weten niet. Maar goed, blind van vertrouwen ga ik ervan uit dat jij het nu wel bent.
Wanner ga je op reis??
Kijk je nog wel bb? Volg je het forum nog een beetje of is het helemaal over?
Ik ga trouwens 4 jan. op wispo naar VT, YAHOEEEE (sorry, moest het toch ff kwijt).
Is de relatie nog aan?
En ik ben het echt wel iedere keer hier geweest onder mijn eigen naam.
Maar goed dat is ook niet zo belangrijk.
Maar ik lees hier nog wel mee hoor.....en soms zeg ik weleens wat.....heb alleen nu ff belangrijkere dingen aan mijn hoofd.
Jij bent nog volop actief hier.
quote:Nu ik ook een welkomstpost voor jou heb geopend vind ik het wel zo netjes als je toch nog even je excuses aanbiedt!!
Op zaterdag 08 december 2001 00:52 schreef blijhoofd_bennie het volgende:
En wie heeft mij verwelkomt niemand![]()
![]()
Dus flikker maar een eind op met je welkom!!!!
quote:Ik dacht even dat je een kloon van Ethel was
Op zaterdag 08 december 2001 00:57 schreef -Mary- het volgende:was helemaal stil van al die aandacht
quote:Haha, de kloonfobie slaat weer toe!!
Op zaterdag 08 december 2001 00:57 schreef thecrook het volgende:Ik dacht even dat je een kloon van Ethel was
quote:Ik kon het toch proberen!!
Op zaterdag 08 december 2001 00:57 schreef Nyrem het volgende:
Oh Ethel je moet toch weten dat ik geen echt persoonlijke (prive) dingen ga beantwoordenEn ik ben het echt wel iedere keer hier geweest onder mijn eigen naam.
Maar goed dat is ook niet zo belangrijk.
Maar ik lees hier nog wel mee hoor.....en soms zeg ik weleens wat.....heb alleen nu ff belangrijkere dingen aan mijn hoofd.Jij bent nog volop actief hier.
Ik ben nog wel actief inderdaad, maar het werd iets minder, neemt nu weer toe en neemt straks weer af.
quote:Ja en wat dacht je van de slotjesfobie...helemaal niet te stuitten vanavond
Op zaterdag 08 december 2001 00:58 schreef Ethel het volgende:Haha, de kloonfobie slaat weer toe!!
quote:Duhhhh
Op zaterdag 08 december 2001 00:59 schreef Nyrem het volgende:
ps: wat is VT en WISPO?
VT = Val Thorens, onderdeel van de Trois Vallee
Wispo = wintersport (je weet wel, met bergen, sneeuw, waar je naar boven gaat en weer naar beneden en dan de hele dag )
quote:In het onzinforum worden toch geen slotjes gezet???
Op zaterdag 08 december 2001 01:00 schreef thecrook het volgende:Ja en wat dacht je van de slotjesfobie...helemaal niet te stuitten vanavond
quote:Aha nu is het me duidelijk.
Op zaterdag 08 december 2001 01:00 schreef Ethel het volgende:[..]
Duhhhh
VT = Val Thorens, onderdeel van de Trois Vallee
Wispo = wintersport (je weet wel, met bergen, sneeuw, waar je naar boven gaat en weer naar beneden en dan de hele dag
)
VT had ook voltijd kunnen betekenen.
Wispo dan een studie wiskunde politiek.
Ben erg slecht in afkortingen nl...
Wat ik me al tijdje afvraag he.....ben jij nou een 'typisch Schoevers' meisje?
quote:Dat niet...maar de fobie is wel aangewakkerd door Om nog maar eens een suf topic over god te openen.
Op zaterdag 08 december 2001 01:01 schreef Ethel het volgende:In het onzinforum worden toch geen slotjes gezet???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |