Vast meer dan een lidmaatschap bij een fitnesscentrumquote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef Dizer het volgende:
Hoeveel zou dat nou kosten? Om in een maand tijd zoveel kilo af te vallen?![]()
[afbeelding]
geen idee wie precies wel en niet...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:19 schreef Dizer het volgende:
Wie kan er nou niet in mei dan? Die ene zondag?
Doet me denken aan plaatjes van Wham. Die kerels zaten ook altijd zo "open" op de foto. Hier heb je een plaatje met beter zicht op het bal en klokkenspel van Fransie.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
![]()
De enige tennisspeler die het ballenspel voor mij interessant maakte.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doet me denken aan plaatjes van Wham. Die kerels zaten ook altijd zo "open" op de foto. Hier heb je een plaatje met beter zicht op het bal en klokkenspel van Fransie.
[afbeelding]
Respectquote:
MSN stuk?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
MB, heb je mijn mail eigenlijk al gelezen?
Nee, schoolcomputer geen msn... druk met artikel schrijvenquote:
Noem je al je mailtjes aan vrouwen "artikels" ?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, schoolcomputer geen msn... druk met artikel schrijven
Vooruitziende blikquote:
Het zijn allemaal onderzoekjesquote:Op woensdag 12 april 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem je al je mailtjes aan vrouwen "artikels" ?.
quote:
quote:
Jaaaa, ik was net aan het antwoordenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Dizer het volgende:
MB, heb je mijn mail eigenlijk al gelezen?
Dat is best snel gegaan!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, ik was net aan het antwoorden
En je hebt mailquote:
Dat is het betere werkquote:Op woensdag 12 april 2006 16:39 schreef PeRi het volgende:
Ha, weer thuis.. Ze belden toen ik onderweg was; project is afgelopen, mocht naar huis en krijg mooi betaald
!
Hoe onpersoonlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En je hebt mail
Ik zie nu dat ik begonnen ben met: Hey Dizer
VERTEL VERTELquote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik moet toch even laten doorschemeren dat dit de meest bizarre dag is van mijn carrière... en dan druk ik me nog zachtjes uit.
En aangezien ik daar verder niet op in kan gaan, mogen jullie dit als een attention-whorige actie beschouwen.![]()
Whehe!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toen ik daar op vakantie was in Nice, vond ik zelfs de cassière geil klinken bij het teruggeven van mijn kleingeld.
Die stad leek overigens wel een verzamelplaats van modellen zeg...![]()
Volgens mij zitten er maar twee bestaande woorden in.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh God
't is dat ik net een bak spekkies naar binnen heb zitten werken en daardoor enigszins misselijk ben...
maar anders.........................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |