Ze hadde me gebadnd!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
Jij komt écht onder een steem vandaan he
Niet dus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, toen was ik dus geband.
'k heb wel 2 modjes op msn nu.!!
Mij zul je niet meer online zien met et adres dat je hebt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
You've forgot me.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jou bedoelde ik!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
You've forgot me.
Of ik heb je er allang niet meer in![]()
HEY NIEK IK HEB JE MEER DAN LIEFquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij zul je niet meer online zien met et adres dat je hebt.
hehequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
You've forgot me.
Of ik heb je er allang niet meer in![]()
Je staat er bij mij niet meer inquote:
Ja hé.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
HEY NIEK IK HEB JE MEER DAN LIEF![]()
![]()
Handig die namen search in de nieuwe béta.
Daar ben ik dus al een tijdje mee gestopt. toen ik ontdekte dat je meer als 150 personen in je lijst kunt hebben.. waarom weinig als veel ook kan togquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:02 schreef Renesite het volgende:
Je staat er bij mij niet meer inMensen die ik al manden niet meer spreek = blok+del
Omdat het op zondag avond nogal onoverzichtelijk is met 50 onlinequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar ben ik dus al een tijdje mee gestopt. toen ik ontdekte dat je meer als 150 personen in je lijst kunt hebben.. waarom weinig als veel ook kan tog
Je kan er 300.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar ben ik dus al een tijdje mee gestopt. toen ik ontdekte dat je meer als 150 personen in je lijst kunt hebben.. waarom weinig als veel ook kan tog
Da's gezelliej!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat het op zondag avond nogal onoverzichtelijk is met 50 onlineWaarvan je 1/3e niet meer spreekt.
das te weinigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |