Ze hadde me gebadnd!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
Jij komt écht onder een steem vandaan he
Niet dus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, toen was ik dus geband.
'k heb wel 2 modjes op msn nu.!!
Mij zul je niet meer online zien met et adres dat je hebt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
You've forgot me.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jou bedoelde ik!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
You've forgot me.
Of ik heb je er allang niet meer in![]()
HEY NIEK IK HEB JE MEER DAN LIEFquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij zul je niet meer online zien met et adres dat je hebt.
hehequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
You've forgot me.
Of ik heb je er allang niet meer in![]()
Je staat er bij mij niet meer inquote:
Ja hé.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
HEY NIEK IK HEB JE MEER DAN LIEF![]()
![]()
Handig die namen search in de nieuwe béta.
Daar ben ik dus al een tijdje mee gestopt. toen ik ontdekte dat je meer als 150 personen in je lijst kunt hebben.. waarom weinig als veel ook kan togquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:02 schreef Renesite het volgende:
Je staat er bij mij niet meer inMensen die ik al manden niet meer spreek = blok+del
Omdat het op zondag avond nogal onoverzichtelijk is met 50 onlinequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar ben ik dus al een tijdje mee gestopt. toen ik ontdekte dat je meer als 150 personen in je lijst kunt hebben.. waarom weinig als veel ook kan tog
Je kan er 300.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar ben ik dus al een tijdje mee gestopt. toen ik ontdekte dat je meer als 150 personen in je lijst kunt hebben.. waarom weinig als veel ook kan tog
Da's gezelliej!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat het op zondag avond nogal onoverzichtelijk is met 50 onlineWaarvan je 1/3e niet meer spreekt.
das te weinigquote:
Teveel mensen in je omgeving kan voor sommige mensen afschrikkend werkenquote:
ik kan dan niemand meer terug vindenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
Teveel mensen in je omgeving kan voor sommige mensen afschrikkend werken![]()
nja je kunt me veel noemen, maar niet breezahquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hoorde die niet thuis in het Breezah-topic?![]()
Haha, sorry
Mooie foto hoor![]()
Ow, ik dacht om de piercingquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja je kunt me veel noemen, maar niet breezah
oh en het gaat om de riem, niet om de foto ;o
die piercing is oud nieuwsquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, ik dacht om de piercing![]()
Maar het was ook maar een geintje hoor![]()
![]()
Ik weet niet alles hoorquote:
Ja, zekerquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik was weer unbanned. alles nog oké?
Volgens mij ook, heel Fok! stroomt naar PUB toequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet niet alles hoor![]()
[..]
Ja, zeker![]()
Nog altijd redelijk gezellig hier, nu de Breezah-reeks in PUB staat, zal het nog wel wat drukker worden denk ik![]()
Iig voor de views.. Slowchat loopt lekker hier zie ik, toen ik wegging zaten we aan de 500, dus 300 delen in 2,5 maanden ofzo. Erg netjes hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet niet alles hoor![]()
[..]
Ja, zeker![]()
Nog altijd redelijk gezellig hier, nu de Breezah-reeks in PUB staat, zal het nog wel wat drukker worden denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |