Dat wil dan dus vaak niet lukkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb het ook wel eens gehad en toen heb ik fasttravel gebruikt naar het dichtsbijzijnde punt. et voila.
Alles willen onderzoeken...quote:
Ik zat laatst vast onder de scenery van een dungeonquote:
Ik kon overal naartoe behalve weer terug in de dungeon en het is best kaal buiten de dungeonsquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik viel laatst gewoon door de grond in een dungeon. En toen kwam ik weer uit het plafond van diezelfde kamer naar beneden vallen en kon ik gewoon verder.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:52 schreef H.Flick het volgende:
Laatst zat er bij mij ook een NPC vast in een stoel. Toen ging ik met haar praten en viel ze opeens dood neer.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:52 schreef H.Flick het volgende:
Laatst zat er bij mij ook een NPC vast in een stoel. Toen ging ik met haar praten en viel ze opeens dood neer.
weet je zeker dat dat niet RL was?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:52 schreef H.Flick het volgende:
Dan zou het toch juist langzamer moeten worden? Of snap ik het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
Werkte dat cache legen nu echt? (xbox) A inhouden tijdens aanzetten van de Xbox?
Probeer het eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
Werkte dat cache legen nu echt? (xbox) A inhouden tijdens aanzetten van de Xbox?
Geen dank.quote:
Ik had het idee dat het juist sneller moest gaan omdat er allerlei dingen snel uit de cache gehaald konden worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen dank.
Cache legen heeft doorgaans het effect dat programma's beter gaan lopen omdat alle 'vuiligheid' dan is verwijderd uit zijn geheugen.
Dus langzamer lopen door de cache te legen is niet logisch.
Ongeveer... doordat de 'vuiligheid' er uit is, heeft hij ruimte genoeg om de bestanden te plaatsen en te vinden die hij wel nodg nodig heeft om te werken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het juist sneller moest gaan omdat er allerlei dingen snel uit de cache gehaald konden worden..
Ja maar jij meer............. ik wil hem legen omdat de laadtijden idd nu langer worden. Vond net nog wapens die ik 64 uur geleden liet vallen op een pier net nadat ik uit de eerste sewer kwamquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ongeveer... doordat de 'vuiligheid' er uit is, heeft hij ruimte genoeg om de bestanden te plaatsen en te vinden die hij wel nodg nodig heeft om te werken.
Dus je hebt wel een beetje gelijk.
Ja geen idee... dat wil ik dus gaan bekijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:03 schreef H.Flick het volgende:
Gaan die wapens weg als je je cache leegt?
JA die gaan wegquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja geen idee... dat wil ik dus gaan bekijken![]()
Ik zal jou eens enterenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben hetzelfde als jij bent. En ik kan gewoon guilds enteren hoor
Moet je dat deze keer wel goed afspreken danquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet je dat deze keer wel goed afspreken dan [afbeelding]
Dat kan gewoonquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef washandje het volgende:
Oh, en moet je echt een mage zijn voor mages guild? Of kan je ook met je uberwarrior door mages-dungeons beuken?
de nederlandse kruiden spraken voor hun beurtquote:
Tof dan ga ik na de fighters guild lekker door naar de mages guild. Kan ik met deze char waarschijnlijk alle guilds aanpakkenquote:
Ik zie de guilds meer als een soort training. Dus als je bij een guild gaat dan leer je door die opdrachten vanzelf wel de dingen die je moet kunnen. En ook door de items die je krijgt worden die skills vaak beter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het toch leuker om de guilds te spelen zoals ze bedoeld zijn, daarom maak ik ook verschillende karakters voor elke guild.
Ja de groeten...quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het toch leuker om de guilds te spelen zoals ze bedoeld zijn, daarom maak ik ook verschillende karakters voor elke guild.
Is dat erg? Het is toch meer een sandbox-game. Ik ga met mijn pure thief echt geen fightersguild dingen proberen, veel te moeilijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja de groeten...Ik wil mijn huidige character alle questen laten doen ! Zit ik straks met 4 onafgemaakte saves
Kun je zelf geen daedra summonen en die vervolgens afmaken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
weet iemand waar ik vampire dust kan vinden en deadra hearts ?
Alle oblivion cates zijn closed !! Ik ben namelijk uit de mage guild gekicked.
![]()
Yep, da's ongeveer mijn taktiek maar helaas laat mijn hand-oog coordinatie het zo nu en dan afweten..Dan is 2 picks voor 3 hard locks weinigquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:09 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Daar is de save functie goed voor
En volg bij ieder palletje dit patroon:
1. Klik omhoog, en wacht tot hij terugvalt.
2. Herhaal dit totdat hij een keer heel snel (i.e. meteen) terug valt.
3. Wip hem nu omhoog en lock hem.
Met level 5 security krijg ik zo very hard locks met gemak open.
Gijssss.....quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
weet iemand waar ik vampire dust kan vinden en deadra hearts ?
Alle oblivion cates zijn closed !! Ik ben namelijk uit de mage guild gekicked.
![]()
Ik kwam laatst ook een daedra heart tegen in een vampire dungeon, dus je kan ze ook wel buiten Oblivion vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijssss.....
Vampires laten dust achter..... gewoon hun lichaam looten. Zoek even een Vampire dungeon op. Deadra hearts zijn harten van een Oblivion beest.... volgens mij die Alien achtige. Gewoon bij een portal gaan checken of in Oblivion.
Zag idd dat je de Mage Guild questen nog moet doen.......Wel verder een hoop gehaald zeg jij.
Ja dat klopt ja maar als je snel even een quest wilt doen zou ik toch voor Oblivion kiezenquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:08 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook een daedra heart tegen in een vampire dungeon, dus je kan ze ook wel buiten Oblivion vinden.
Ik vind Oblivion echt zo saaaai... heb met mn tweede character na de tutorial niks meer van de main quest gedaan, ben mooi begonnen met guilds enz.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja maar als je snel even een quest wilt doen zou ik toch voor Oblivion kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |