Ok!quote:
Waar is de smiley met een stamper als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kinderen moeten sowieso doodgestampt worden! Behalve als ze heel erg grappig zijn. Maar dat zijn er niet zo veel, gelukkig.
opperstamperrrrrrrrrrrrr Pheno, opperstamperrrrrrrrrrrrr!!
zullen we ze dan eerst gaan makenquote:
En dan filmen we dat laatste en dan posten we het filmpje in OUD. HAHAHAHAHAHAHA!!!1111:dquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
zullen we ze dan eerst gaan makenen dan erop stampen?
Eensch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kinderen moeten sowieso doodgestampt worden! Behalve als ze heel erg grappig zijn. Maar dat zijn er niet zo veel, gelukkig.
opperstamperrrrrrrrrrrrr Pheno, opperstamperrrrrrrrrrrrr!!
doen wequote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan filmen we dat laatste en dan posten we het filmpje in OUD. HAHAHAHAHAHAHA!!!1111:d:d
![]()
![]()
EINS!!!!!1111
Goed idee. Om niet gebanned te worden natuurlijk wel onder een kloon!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan filmen we dat laatste en dan posten we het filmpje in OUD. HAHAHAHAHAHAHA!!!1111:d:d
![]()
![]()
EINS!!!!!1111
...zucht...quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed idee. Om niet gebanned te worden natuurlijk wel onder een kloon!
Sjees.... jij hebt ook geen leven zegquote:
Ah, eeuwige dank voor deze uiterst bruikbare tip.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegen die tijd is GF wel unbannedquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jouwe, ik hoef al dat kinderbloed niet op m'n muren.quote:
Dat laatste vinden ze vast fijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:15 schreef Dickies het volgende:
Ik ga heel erg slijmen bij de FA's om GF terug te krijgen. Ik ben tot alles in staat. Poepertjes verwennen als het moet.
Je meent het.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Sjees.... jij hebt ook geen leven zeg
Mag ik de ava toch houden als het je lukt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:15 schreef Dickies het volgende:
Ik ga heel erg slijmen bij de FA's om GF terug te krijgen. Ik ben tot alles in staat. Poepertjes verwennen als het moet.
Dat laat je JoeyT toch doen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:15 schreef Dickies het volgende:
Wil je mij inhalen ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je meent het.![]()
30.000 posts vond ik toch wel een prestatie.![]()
moet je yvonne mailen en zeggen dat je 19 bentquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:15 schreef Dickies het volgende:
Nu nog die kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je meent het.![]()
30.000 posts vond ik toch wel een prestatie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |