Ik zeg nergens dat ik dat erg vind.quote:
Ik wilde eigenlijk jou preventief ruimen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ook... wanneer kunnen we je ophalen ?!
Het heeft wel iets geils.... Wanneer wil je komen ?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk jou preventief ruimen.
Goedemorgen en nee ik wil niet weten wat er "auw" isquote:
het is heel onschuldig hoor...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen en nee ik wil niet weten wat er "auw" is![]()
In dat geval, laat maar zitten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Het heeft wel iets geils.... Wanneer wil je komen ?!
Je hebt een tegel op je pik laten vallen?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een tegel op je pik laten vallen?
Opgelostquote:
Ik denk niet dat nixxx er zo'n gezicht erbij zou trekkenquote:
in jouw hypothetische geval wel jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat nixxx er zo'n gezicht erbij zou trekken
Eerder![]()
![]()
![]()
Inderdaad.... je zal een zwembadtegel op je schuiftrompet laten vallenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat nixxx er zo'n gezicht erbij zou trekken
Eerder![]()
![]()
![]()
Als ik op ze mag stampen. Opperstamperrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is heel onschuldig hoor...
Twistjesamen mieren doodmaken?
Een stoeptegel is niet minder ergquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... je zal een zwembadtegel op je schuiftrompet laten vallen
KUTRECLAME WAARBIJ ZE IEDEREEN ZOUDEN MOETEN DOODSCHIETEN!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik op ze mag stampen. Opperstamperrrrrrrrrrrrrr.
Nee... weegt alleen de helftquote:
Gaatiequote:Op dinsdag 11 april 2006 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
KUTRECLAME WAARBIJ ZE IEDEREEN ZOUDEN MOETEN DOODSCHIETEN!
Die reclame is leuk, stomme kutpinguin!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
KUTRECLAME WAARBIJ ZE IEDEREEN ZOUDEN MOETEN DOODSCHIETEN!
Jah... morgen geen vis voor hem!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die reclame is leuk, stomme kutpinguin!![]()
DIE KINDEREN MOETEN ZE DOODSTAMPEn!!1!!!!1quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die reclame is leuk, stomme kutpinguin!![]()
Toch welquote:
alle kinderen toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIE KINDEREN MOETEN ZE DOODSTAMPEn!!1!!!!1
Dan krijg ik ruzie met kleinkonijn2quote:
Kinderen moeten sowieso doodgestampt worden! Behalve als ze heel erg grappig zijn. Maar dat zijn er niet zo veel, gelukkig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIE KINDEREN MOETEN ZE DOODSTAMPEn!!1!!!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |