als een veiling start, is het product nooit bij het openingsbod verkocht, tenzij er in de veilperiode niemand overheen gaat.quote:
jammer dat fok V&A een verkoop forum is, en geen veiling site/forumquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef The_Foxz het volgende:
Er staat:
[..]
als een veiling start, is het product nooit bij het openingsbod verkocht, tenzij er in de veilperiode niemand overheen gaat.![]()
Precies, een veiling heeft ie hier al gestartquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:08 schreef HOPit het volgende:
[..]
jammer dat fok V&A een verkoop forum is, en geen veiling site/forum
mijn bod is ondertussen al 170 euroquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef SamuelKruizinga het volgende:
!Hola,
Ik heb op twiekerts (onder de al even creatieve gebruikersnaam 'kruiz036' een bod van 155 euro inclusief verzenden uitgebracht. Ben erg geīnteresseerd, maar heb nog wel 2 vraagjes:
- Is 'ie een beetje stil?
- Wat voor aansluitingen zitten er op die videokaart? Zowel DVI als VGA? Ook een (S-)video-mogelijkheid???
Bedankt alvast!
Idd van het weekend handelen we het af en bij een goed verloop kan er een slotje opquote:Op woensdag 12 april 2006 11:03 schreef SamuelKruizinga het volgende:
Inmiddels ben ik rond met de verkoper (GalaxyMan), en is de hele meuk verkocht voor 185,50 incl. verzendkosten. De veiling op Tweakers is ook gesloten, dus wat mij betreft mag het topic dicht. De verkoper zelf heeft mij per e-mail benaderd om het topic te sluiten: hij is zelf zijn wachtwoord kwijt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 03:28 schreef GalaxyMan het volgende:
ps heb mijn wachtwoord weer hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |