Lelijke woorden moeten ook de kans krijgen om uitgesproken danwel getypt te worden, tenslotte hebben ze ook bestaansrecht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Eventjes is een lelijk woord, maar ik kon zo snel niks anders verzinnen.
Eventjes, een kleine "even", ofzo. Ik weet het niet, het is een gevoelsding.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omschrijf de lading eens.
Zelf kan ik vaak de verleiding en het gemak niet weerstaan van "ff".quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eventjes, een kleine "even", ofzo. Ik weet het niet, het is een gevoelsding.
Droom zacht.quote:
Ja, DO2, had je zoiets tussen de regels door vernomen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb jij een Ierse Vlam, I.R.?
Hoho, dát heb ik nooit gezegd. Er zijn ook genoeg drankorgels met wie ik niet kan omgaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dronken? Dan kun je goed met Baboon omgaan.
Ik heb het haar overigens nog nooit zien doen. Maar ze is voorzitster van de Juggle Society hier, dus ik neem aan dat het wel waar is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een Ierse Vlam die 7 ballen in de lucht kan houden...Ik vind 't nu al een lekker ding.
Voorzitsters liegen niet, is mij ooit verteld door een voorzitster.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het haar overigens nog nooit zien doen. Maar ze is voorzitster van de Juggle Society hier, dus ik neem aan dat het wel waar is.
Wauw. Een echt Society, zelfs. Dat klinkt alsof ze een website hebben...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ze is voorzitster van de Juggle Society hier
Nou, nadat ik mijn losse flodder had gepost kwam ik er achter dat het wel min of meer waar is. Eigenlijk ga ik alleen om met studenten, en de gemiddelde student (m/v, en zowel in Ierland als in NL) voldoet al erg snel aan de omschrijving van een alcoholist. En de fokkers die ik wel eens zie ook angstaanjagend vaak, trouwens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je lijkt mij alles behalve lastig, I.R.
Iedereen liegt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Voorzitsters liegen niet, is mij ooit verteld door een voorzitster.
Oh, het is niet dat ik het de werknemers van het Nederlnds elftal niet gun hoor, maar al die heisa er omheen is zo irritant. Of je nou wilt of niet, je wordt constant met die onzin geconfronteerd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Spanning en sensatie![]()
Nee, maar even serieus. Wat is dat toch? Waarom meteen Nederland het slechtste toewensen terwijl zij ook maar hun best doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |