Publiek? Wie wat waar?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben ook teleurgesteld, wyccie.
In het Nederlandse publiek, welteverstaan.
Die voetballende jongens staan daar buiten, hoor.
Een oranje kroontje dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een ieder die roept dat 'wij' wel even Wereldkampioen worden, verdient straf.
Een ieder die een klomp op zijn harses draagt, verdient straf.
Een ieder die het beter weet dan Marco, verdient straf.
En zo'n gouden leeuw om je nek?!?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat valt onder dezelfde categorie als 'een klomp'...
Jij wil daarmee beweren dat ik contactgestoord ben?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind alcoholisme een basisvoorwaarde om met mensen te kunnen omgaan.
Dat zou je denken, maar dan past een vol topic (301) net op 5 pagina's, terwijl dat met 60 niet het geval is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Vreemd getal.
Ja, daarom ben ik nu niet naar dublin om een standuppende international te bekijken maar zit ik gewoon thuis smithwick's te drinken.quote:Zijn jullie al moe?
Daarmee zeg je eigenlijk dat je tenminste één interessant balspel kent, AE.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Oninteressant balspel, 't zal wel....
Nee, ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij wil daarmee beweren dat ik contactgestoord ben?
Mijn Ierse Vlam kan met 7 ballen jongleren, DO2. Als dát geen interessant balspel is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je eigenlijk dat je tenminste één interessant balspel kent, AE.
Dat klopt, het stuiterbalspel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je eigenlijk dat je tenminste één interessant balspel kent, AE.
Dronken? Dan kun je goed met Baboon omgaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ben ik weer, eventjes. Heel eventjes...
.
Hoi Erik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ben ik weer, eventjes. Heel eventjes...
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |