Hoe kom jij dan aan je zeer atletische uiterlijk?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Ik doe niet of nauwelijks aan sport. Noch actief, noch passief.
In de finale pas?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kijk stiekem wel een beetje uit naar de WK, voetbal.
Maar, ik zeg erbij, ik kijk stiekem ook een beetje uit naar een Nederlandse nederlaag, in de finale.
Een vriend van mij heeft via de ticketbox kaartjes verkregen voor WK-wedstrijden. Hij is ingeloot voor de troostfinale.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kijk stiekem wel een beetje uit naar de WK, voetbal.
Maar, ik zeg erbij, ik kijk stiekem ook een beetje uit naar een Nederlandse nederlaag, in de finale.
Het is dat ik geen wyccie heet, anders zou ik zeggen: "ja hoor, gerust".quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik dat niet zo zeggen, wyccie?
Lullig is in die context een beter woord.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef bofneger het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft via de ticketbox kaartjes verkregen voor WK-wedstrijden. Hij is ingeloot voor de troostfinale.
Is dat niet zuur?
Niets. Ik zie Nederlandse mensen gewoon graag huilen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft het Nederlands elftal jullie misdaan?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niets. Ik zie Nederlandse mensen gewoon graag huilen.
En eenvoor AE.
Wat heeft het jou gebracht?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft het Nederlands elftal jullie misdaan?
Geen van beide. Ik ben teleurgesteld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe je me nu een plezier, of vraag je om een kus, wyccie?
In mij?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik ben teleurgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |