Een vriend van mij heeft via de ticketbox kaartjes verkregen voor WK-wedstrijden. Hij is ingeloot voor de troostfinale.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kijk stiekem wel een beetje uit naar de WK, voetbal.
Maar, ik zeg erbij, ik kijk stiekem ook een beetje uit naar een Nederlandse nederlaag, in de finale.
Het is dat ik geen wyccie heet, anders zou ik zeggen: "ja hoor, gerust".quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik dat niet zo zeggen, wyccie?
Lullig is in die context een beter woord.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef bofneger het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft via de ticketbox kaartjes verkregen voor WK-wedstrijden. Hij is ingeloot voor de troostfinale.
Is dat niet zuur?
Niets. Ik zie Nederlandse mensen gewoon graag huilen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft het Nederlands elftal jullie misdaan?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niets. Ik zie Nederlandse mensen gewoon graag huilen.
En eenvoor AE.
Wat heeft het jou gebracht?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft het Nederlands elftal jullie misdaan?
Geen van beide. Ik ben teleurgesteld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe je me nu een plezier, of vraag je om een kus, wyccie?
In mij?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik ben teleurgesteld.
Spanning en sensatiequote:
Publiek? Wie wat waar?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben ook teleurgesteld, wyccie.
In het Nederlandse publiek, welteverstaan.
Die voetballende jongens staan daar buiten, hoor.
Een oranje kroontje dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een ieder die roept dat 'wij' wel even Wereldkampioen worden, verdient straf.
Een ieder die een klomp op zijn harses draagt, verdient straf.
Een ieder die het beter weet dan Marco, verdient straf.
En zo'n gouden leeuw om je nek?!?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat valt onder dezelfde categorie als 'een klomp'...
Jij wil daarmee beweren dat ik contactgestoord ben?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind alcoholisme een basisvoorwaarde om met mensen te kunnen omgaan.
Dat zou je denken, maar dan past een vol topic (301) net op 5 pagina's, terwijl dat met 60 niet het geval is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Vreemd getal.
Ja, daarom ben ik nu niet naar dublin om een standuppende international te bekijken maar zit ik gewoon thuis smithwick's te drinken.quote:Zijn jullie al moe?
Daarmee zeg je eigenlijk dat je tenminste één interessant balspel kent, AE.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Oninteressant balspel, 't zal wel....
Nee, ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij wil daarmee beweren dat ik contactgestoord ben?
Mijn Ierse Vlam kan met 7 ballen jongleren, DO2. Als dát geen interessant balspel is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je eigenlijk dat je tenminste één interessant balspel kent, AE.
Dat klopt, het stuiterbalspel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je eigenlijk dat je tenminste één interessant balspel kent, AE.
Dronken? Dan kun je goed met Baboon omgaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ben ik weer, eventjes. Heel eventjes...
.
Hoi Erik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ben ik weer, eventjes. Heel eventjes...
.
Lelijke woorden moeten ook de kans krijgen om uitgesproken danwel getypt te worden, tenslotte hebben ze ook bestaansrecht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Eventjes is een lelijk woord, maar ik kon zo snel niks anders verzinnen.
Eventjes, een kleine "even", ofzo. Ik weet het niet, het is een gevoelsding.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omschrijf de lading eens.
Zelf kan ik vaak de verleiding en het gemak niet weerstaan van "ff".quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eventjes, een kleine "even", ofzo. Ik weet het niet, het is een gevoelsding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |