Nee. Maar ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ken jij ( - de muziek van - ) Philip Glass, I.R.?
Ben jij er ook zoeentje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik je de hand schudden, I.R.?
Ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef broer het volgende:
Heb ik dat goed gespeld?
Music in Twelve Parts ken ik niet, en Koyaanisqatsi ken ik alleen in combinatie met de film en daarbij leiden de beelden - ondanks de eenheid - toch stiekem af van de muziek.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben zelf een groot liefhebber van 'Music in Twelve Parts' en 'Koyaanisqatsi'...
Ik wilde net kijken of ik Akhnaten goed had gespeld en heb meteen de gelegenheid te baat genomen om de cd maar weer eens op te zetten. Het is bombastisch en hypnotiserend. En als je een koptelefoon zou opzetten, kan ik me voorstellen dat je er helemaal in opgaat en moeilijk weer uit komt. Dus ja: het werkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik geloof dat ie je daarbij d.m.v. herhaling in een tijdloos vacuum wil doen belanden...En het werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |