Ik wens uberhaupt geen lelijke zinnen te maken, maar zeker met niet Claudia in de buurt. Vlak voor ik vertrok heeft ze me namelijk nog gesignaleerd terwijl ik rondliep bij de universiteit (ik ben redelijk makkelijk te herkennen), en ik zou niet willen dat ik dan opeens al mijn taalfouten voor mijn voeten geworpen krijg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat was ook een lelijke zin van mijn kant, trouwens...Maar Claudia is er toch niet.
Oh ja? Nou, volgens mij stink jij een beetje. Puh!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs irriteren gaat niet lukken vandaag. Ook niet lichtelijk.
Nee, opgroeien met twee oudere zussen die samenspannen (zoals alle vrouwen) en naar een school gaan met veel stoerdere jongens, daar leer je wel een bepaald omhulsel mee opbouwen waar ik iederee dankbaar voor ben.
En de rest.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
En met 'iedereen' bedoel je eigenlijk je twee oudere zussen?
Ach, mij maakt het allemaal geen zak uit....En Claudia is vergevingsgezind, hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wens uberhaupt geen lelijke zinnen te maken, maar zeker met niet Claudia in de buurt. Vlak voor ik vertrok heeft ze me namelijk nog gesignaleerd terwijl ik rondliep bij de universiteit (ik ben redelijk makkelijk te herkennen), en ik zou niet willen dat ik dan opeens al mijn taalfouten voor mijn voeten geworpen krijg.
En dan maar zeggen dat je geen zelfkennis hebtquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik ben niet erg goed in pesten.
Ik wil geen vergeving DO2 (van Claudia dan). Ik wil bewondering.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het allemaal geen zak uit....En Claudia is vergevingsgezind, hoor.
Die was even in andere topics aan het kijken. En dat spijt hem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is broer gebleven?
Hier is het te doen, broer. Hier!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:44 schreef broer het volgende:
[..]
Die was even in andere topics aan het kijken. En dat spijt hem.
Bij vlagen. Ik ben een rare mix van een perfectionist en een luilak. Bij sommige dingen (zoals mijn studie en mijn huishouden) probeer ik niet meer dan het noodzakelijkste te doen, terwijl ik met andere dingen (dingen die ik schrijf, dingen die ik voor m'n werk doe) graag perfectie wil benaderen en heel nauwkeurig te werk ga.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je bent een perfectionist, I.R.
Akhnaten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ken jij ( - de muziek van - ) Philip Glass, I.R.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |