Persoonlijk kan ik altijd goed overweg met mensen die mij niet lastig vinden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, nadat ik mijn losse flodder had gepost kwam ik er achter dat het wel min of meer waar is. Eigenlijk ga ik alleen om met studenten, en de gemiddelde student (m/v, en zowel in Ierland als in NL) voldoet al erg snel aan de omschrijving van een alcoholist. En de fokkers die ik wel eens zie ook angstaanjagend vaak, trouwens.
Had ik al gezegd dat ze voorzitster van 'The Society Of Lying People' was?quote:
Nee, dat ligt meer aan de manier waarop het studentenleven in Maynooth is opgebouwd, ze hebben hier tientallen societies voor allerlei doeleinden. Iedere sport heeft een society (dus dat loopt van de hurlingsociety tot de trampolinesociety) en dan heb je nog allerlei andere societies zoals de blues society (als je psychische problemen hebt), de anti-abortus society, allerlei politiek gekleurde of religieus gekleurde societies, de kaartspellen society en de internationale society.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef broer het volgende:
[..]
Wauw. Een echt Society, zelfs. Dat klinkt alsof ze een website hebben...
Ik maak geen onderscheid, iedereen liegt. Niemand vertelt de volledige waarheid.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze voorzitster van 'The Society Of Lying People' was?
Oh, ik vind mezelf ook een bijzonder aangenaam persoon. Leuk om bier mee te drinken. Zolang je niet te politiek correct, saai of geėngageerd bent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik altijd goed overweg met mensen die mij niet lastig vinden.
Ik heb geen idee, DO2, misschien ga ik straks even zoeken voor je.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mogen we daaruit afleiden dat er geen website is, I.R.?
Hoe weet je dat dan? Dit getuigt toch van enige zelfkennis?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
Oh, en ik heb totaal geen zelfkennis.
Mikado,quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Helaas, DO2, ze hebben geen website (de link is dood). Maar ik kom er wel achter dat we een mikado society hebben. Dat is ook wat waard, dunkt me.
Ik denk dat ie het daarom dan ook zegt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Dit getuigt toch van enige zelfkennis?
Ja, ik vond jou bijzonder aardig, in het begin.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef k_man het volgende:
Ik word juist onaangenamer. Onuitstaanbaar.
In het begin lijk ik aardig, maar dat blijkt al snel schijn.
Kent iedereen elkaar hier dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik vond jou bijzonder aardig, in het begin.
Pesten? Mijn huid is ondertussen zo dik geworden dat je zou denken dat ik te zwaar benquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welnee, we doen maar alsof, Erik. Om jou te pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |