Het gaat je wel lukken! Ik moet trouwens komende maand ff langs bij de IBgroep in Amsterdamquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:35 schreef HuubTuub het volgende:
bah... nog 1,5uur
ja time goes by,,,,,, so slowlyquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:35 schreef HuubTuub het volgende:
bah... nog 1,5uur
Waar vlieg je mee?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:36 schreef TehRockstar het volgende:
Donderdagochtend om half 10 kunnen jullie duimen dat ik neerstort.
Vanaf 1 mei kun je ook bij mij langskomen, maar dan wel in Den Haag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat je wel lukken! Ik moet trouwens komende maand ff langs bij de IBgroep in Amsterdam
Kan ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:39 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Vanaf 1 mei kun je ook bij mij langskomen, maar dan wel in Den Haag.
Wat moet je weten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ook
Want de website helpt me echt voor geen meter![]()
nee, maar zou eventueel wel je op kutstoelen kwijt kunnenquote:
Lang verhaal met veel termen die per instelling verschillen..quote:
wel direct je frequent flyer card aanvragen hoorquote:
Wat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee, maar zou eventueel wel je op kutstoelen kwijt kunnen![]()
Die verwezen me door naar t Amsterdamse spreekuur...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef HuubTuub het volgende:
Waarom bel je dan niet effe met IBG?
Heb je entertainment mee voor op de vlucht?quote:
Ik heb een boek. En ik neem dat ding, hoeheethet, die mini-Playstation mee. En m'n crappy mp3-speler.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je entertainment mee voor op de vlucht?
Je plempt je PSP niet vol met mp3s?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een boek. En ik neem dat ding, hoeheethet, die mini-Playstation mee. En m'n crappy mp3-speler.
Kan dat ook?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je plempt je PSP niet vol met mp3s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |