Of alles blokkeert. Ik nam na jaaaaren eens een nieuwe rekening. De oude dateerde van 16 jaar geleden, toen ik 8 was, compleet met mijn (kinder)handtekening.quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef Lucille het volgende:
Je kan hem elk moment veranderen. Alleen heb je kans dat bijvoorbeeld de bank je opdrachten gaat wijzigen.
Whehehequote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Ja, de handtekeningen verschilden nogal, dus we hebben uit voorzorg maar alles geblokkeerd."
----
conclusie: pas ermee op, een andere handtekening, voor je het weet zijn je centen onbereikbaar.
Preciesquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:30 schreef Sjeen het volgende:
Gewoon even bij je bank naar binnenlopen en aangeven dat je je handtekening (voor vergelijking) wil vernieuwen. Dan teken je zo'n papiertje, zij scannen het in... Geen problemen
Wees blij dat ze er uberhaupt nog op letten. Stel dat een of andere grappenmaker met jou betaalkaarten aan het werk is.quote:Op maandag 10 april 2006 23:01 schreef Lindatje het volgende:
[..]
Whehehe..ow sorry is niet grappig...maar ik had ook zoiets ja...erg rot op dat moment. Vooral Postbank doet moeilijk...Dus toen maar de oude handtekening gehouden...YUCK
Altijd handig als je gaat scheiden binnenkortquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:40 schreef _Arual_ het volgende:
Mmj ja, dat is ook iets waar ik mee zit. Ik ben getrouwd, maar ik teken nog steeds met mijn meisjesnaam. Ik ben vrees ik te lui om het bij al die instanties te veranderen...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:47 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Altijd handig als je gaat scheiden binnenkort
Op mijn paspoort staat ook nog mijn oude handtekening, wie vergelijkt nu je handtekening met je paspoort? Begin maar bij de bank en de andere bedrijven komen vanzelf wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:05 schreef Chav het volgende:
Hmmm, ik zet ook steeds vaker een ander krabbeltje, die oude handtekening was er er een die ik snel moest verzinnen en ik vind `m eigenlijk niet mooi meer. Maar om nou een nieuw paspoort aan te vragen terwijl ie nog 4 jaar geldig is, daar ga ik niet aan beginnen...
Als jij bij de bank komt kun je zo een nieuwe handtekening doorgeven, dat heb ik ook gedaan. En zodra jij je HBO diploma hebt kun je je MBO diploma door de wc spoelen omdat niemand daar nog naar zal kijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:07 schreef Chav het volgende:
Ehh, de bank vergelijkt je handtekening met je paspoortMaar ik heb ook zoiets bij mn diploma, op mn MBO staat dan de oude en op de HBO (als ik `m haal) de nieuwe. Maakt dat ook niets uit ?
Daar heb je absoluut gelijk in maar geloof me: het ging om een miniem stukje streep meer...zodat je ongeveer 4 keer je handtekening moet uitproberen om ene wijziging erdoor te krijgen. Dat vind ik dus overdreven. Dan kan iemand anders ook 4 keer proberen mijn handtekening na te maken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:43 schreef Muertez het volgende:
[..]
Wees blij dat ze er uberhaupt nog op letten. Stel dat een of andere grappenmaker met jou betaalkaarten aan het werk is.
Mijn diploma ook jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:07 schreef Chav het volgende:
Ehh, de bank vergelijkt je handtekening met je paspoortMaar ik heb ook zoiets bij mn diploma, op mn MBO staat dan de oude en op de HBO (als ik `m haal) de nieuwe. Maakt dat ook niets uit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |