Hou er wel rekening mee dat hier vaak wel wordt meegelezen door redacties van t.v. programma's. En dat het misschien niet verstandig is om er teveel over te schrijven. Ze zouden je dan misschien wel is daarop kunnen afwijzen. Omdat ze bang zijn dat er dan teveel uitlekt naar het grote publiek.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe ik. Als ik door de eerste ronde zou komen, maak ik wel een apart topiclogboek aan goed?!
Dat denk ik ook. Er is veel om te volgen tegenwoordig. Ik vind het echt raar dat het tegelijk met PE is trouwens.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat het komt omdat er op dit moment al zoveel gelijksoortige programma's zijn. Peking Express, Wie is de Mol en op hetzelfde tijdstip als ER is Temptation Island. Ik heb ook moeten kiezen. Ik heb ook dit jaar weer Wie is de Mol laten vallen omdat ik dat nog nooit gezien heb en niet weet wat ik mis. Ik krijg het allemaal niet bij elkaar gekeken. Jammer maar helaas. Wie had ooit nog eens gedacht dat er ook te veel leuke dingen op tv kunnen zijn!
Ik vind de reclameblokken wel langer gewordenquote:Overigens vind ik het ER niet slechter geworden sinds ze bij Talpa zitten hoor. Groot voordeel is dat je het op de site kunt kijken. En al die extra's zijn ook echt leuk.
en weet je bron ook met wiequote:Op woensdag 12 april 2006 14:47 schreef caradoc het volgende:
[..]
Zal wel met die ryan zijn .... of met Bjørn
Goed dat je het zegt, ik had dit ook al bedacht, daarom wacht ik ook gewoon lekker even af.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef MissX het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat hier vaak wel wordt meegelezen door redacties van t.v. programma's. En dat het misschien niet verstandig is om er teveel over te schrijven. Ze zouden je dan misschien wel is daarop kunnen afwijzen. Omdat ze bang zijn dat er dan teveel uitlekt naar het grote publiek.
Van alle seizoenen zou ik wel een DVD willen hebben... geweldige tv gewoonquote:Op woensdag 12 april 2006 09:43 schreef the_undertaker het volgende:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in DVD's van deze serie. Denk erover om de afleveringen per 2 op DVD te zetten.
Van PE is wel degelijk een seizoens DVD van PE seizoen 1.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:11 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Geldt trouwens ook voor PE... helaas ook geen dvd van![]()
Persoonlijk herken ik mij helemaal in het verhaal van Joost-Mag-Het-Weten. De kwaliteit vorig seizoen vond ik echt overduidelijk minder, dit seizoen kan het me echt 0.0 boeien. Kijkcijfers zijn ook ge-1/3.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]de vorige ER had kijkcijfers rond het miljoen, dat was rete goed. En de beelden vind ik werkelijk fantastisch
.
Ik vind het onverklaarbaar dat er dik 400.000 kijkers zijn afgehaakt.
Dat heb ik dus precies hetzelfde....komen allemaal leuke programma's tegelijk!! Wie is de Mol heb ik nooit gezien dus weet niet wat ik mis, Peking Express vond ik altijd geweldig maar moest kiezen tussen ER en TI en kan maar 1 programma opnemenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat het komt omdat er op dit moment al zoveel gelijksoortige programma's zijn. Peking Express, Wie is de Mol en op hetzelfde tijdstip als ER is Temptation Island. Ik heb ook moeten kiezen. Ik heb ook dit jaar weer Wie is de Mol laten vallen omdat ik dat nog nooit gezien heb en niet weet wat ik mis. Ik krijg het allemaal niet bij elkaar gekeken. Jammer maar helaas. Wie had ooit nog eens gedacht dat er ook te veel leuke dingen op tv kunnen zijn!
Overigens vind ik het ER niet slechter geworden sinds ze bij Talpa zitten hoor. Groot voordeel is dat je het op de site kunt kijken. En al die extra's zijn ook echt leuk.
Maar die is niet meer te krijgen...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Van PE is wel degelijk een seizoens DVD van PE seizoen 1.
ik echt overduidelijk minder, dit seizoen kan het me echt 0.0 boeien. Kijkcijfers zijn ook ge-1/3.
Jawwel, via de vlaamse VT4 site.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Maar die is niet meer te krijgen...
Wordt weer leuk...kan niet wachtenquote:
Metquote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Poland-spring het volgende:
Het gaat heel snel voorbij in het voorstukje maar volgens mij zie je Lydia en Mick zoenen (met tong).
Nou, ik weet niet welk voorstukje dat was, maar in het voorstukje dat afgelopen maandag aan het eind van de laatste aflevering te zien was, waren geen zoenende Lydia en Mick te zien.quote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Poland-spring het volgende:
Het gaat heel snel voorbij in het voorstukje maar volgens mij zie je Lydia en Mick zoenen (met tong).
Mja hij werkt wel in de erotische sector, kan best zijn dat hij en zijn vrouw een vrije relatie hebben. Is volgens mij best normaal in die wereld.quote:Op zondag 16 april 2006 22:41 schreef Flem het volgende:
Mick is toch getrouwd? :>.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |