abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36930094
Sowieso is het voor Guus een uitdaging om lekker naar die gepromoveerde club uit Wladiwostok te gaan. Heel andere wereld!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 13 april 2006 @ 22:45:45 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36938019
Het sportjournaal schat in dat Hiddink morgen met business class naar Rusland vliegt. Ik schat in dat 't een prive-jet zal zijn.

Russen zijn overigens niet zo happig op Guus.
pi_36938060
Nee, het volk is nog vrij sceptisch...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36938798
De Russen staan natuurlijk ook niet echt bekend om hun gastvrijheid.
pi_36939250
Dat had ik je van tevoren al kunnen vertellen dat ze sceptisch zouden zijn. Zo zijn ze nu eenmaal, zeker als het om de bondscoach gaat. En wat betreft gastvrijheid, wat een onzin. Als je echt Russen kent, dan zal je merken dat ze juist heel erg gastvrij zijn.
pi_36954433
Ze vinden het vooral niet leuk van Guuski dat ie niet in Rusland komt wonen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 april 2006 @ 17:03:36 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_36958668
Ik blijf het een vreemde keuze van hem vinden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36960793
Ik vind het wel een mooie keus van hem! Beter dan manager worden van het zwaar overschatte Engeland, met elke dag dat gezeik van die tabloids eromheen.

Denk dat Guus wel weer wat moois op zal bouwen met Rusland, het is een paar jaar in het verval geraakt maar Rusland komt er wel weer bovenop, dit geldt ook voor het clubvoetbal!

Vind het vreemd dat iedereen hier zo denigrerend over Rusland en het Oost-Europese voetbal doet.
volgende wedstrijden:
pi_36961432
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:21 schreef spurs het volgende:
Ik vind het wel een mooie keus van hem! Beter dan manager worden van het zwaar overschatte Engeland, met elke dag dat gezeik van die tabloids eromheen.

Denk dat Guus wel weer wat moois op zal bouwen met Rusland, het is een paar jaar in het verval geraakt maar Rusland komt er wel weer bovenop, dit geldt ook voor het clubvoetbal!

Vind het vreemd dat iedereen hier zo denigrerend over Rusland en het Oost-Europese voetbal doet.
Dit WK dicht ze ze grote kansen toe om wereldkampioen te worden, echt een sterk team.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')