* Bruce117 checkt de wielerprono en ziet dat dat ook wel meevalt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook heel goed in voorspellingen.![]()
int[0-2] 2xdx= x² dx [int0-2]= 0 - 4 = -4quote:Op maandag 10 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
een test is altijd lastiger dan de werkzaamheden zelf omdat je hierdoor fouten uit kan sluiten
vraag 1;
int[0-2] 2xdx
Ga je dan ook insmeren?quote:Op maandag 10 april 2006 22:29 schreef Wombcat het volgende:
Moet ik de zonnebrand maar verzorgen, dan.
1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55quote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
netjes mirri, hoewel de -4 discutabel is maar dat komt door mijn formulering
vraag 2:
noem de eerst 10 getallen uit de reeks van fibonacci
Ja idd, integralen kunnen natuurlijk nooit negatief zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
netjes mirri, hoewel de -4 discutabel is maar dat komt door mijn formulering
vraag 2:
noem de eerst 10 getallen uit de reeks van fibonacci
Wie zegt dat jij mag kiezenquote:Op maandag 10 april 2006 22:36 schreef komrad het volgende:
bruce heeft gelijk, de 0 is namelijk essentieel voor het 0-punt in de spiraal, niet slecht hoor mirri
maar hoe moet ik nu kiezen??
Bruce heeft die integraal nooit gedaan!quote:Op maandag 10 april 2006 22:36 schreef komrad het volgende:
bruce heeft gelijk, de 0 is namelijk essentieel voor het 0-punt in de spiraal, niet slecht hoor mirri
maar hoe moet ik nu kiezen??
tuurlijk wel, ligt aan de boundaries van je integralenquote:Op maandag 10 april 2006 22:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja idd, integralen kunnen natuurlijk nooit negatief zijn.![]()
Ok ok...ik ben in de war. Maar we zijn nu in mijn WB2 klas godzijdank met meetkunde bezig.quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ligt aan de boundaries van je integralendezelfde integraal van -2 tot 0 is wel min 4 natuurlijk
![]()
en ik zou een uitgebreide test van 10 vragen klussen die iedereen die het wil organiseren eerst moet beantwoorden en met antwoorden naar je moet mailen komrad![]()
![]()
Waarom maken we niet gewoon een sudoku puzzel?quote:Op maandag 10 april 2006 22:41 schreef komrad het volgende:
ik was ook niet van plan te gaan beslissen hoor
DB, je hebt gelijk wat betreft de integraal
ik voel een vraag over imaginaire getallen aankomen
op het strand. zonder potlood/pen dus je moet de cijfers kunnen onthoudenquote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom maken we niet gewoon een sudoku puzzel?
Degene die hem het eerst af heeft mag de punten doen.![]()
eigenlijk best een goed ideequote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom maken we niet gewoon een sudoku puzzel?
Degene die hem het eerst af heeft mag de punten doen.![]()
dan neem ik gewoon mijn telraam meequote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op het strand. zonder potlood/pen dus je moet de cijfers kunnen onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |