* Bruce117 checkt de wielerprono en ziet dat dat ook wel meevalt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook heel goed in voorspellingen.![]()
int[0-2] 2xdx= x² dx [int0-2]= 0 - 4 = -4quote:Op maandag 10 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
een test is altijd lastiger dan de werkzaamheden zelf omdat je hierdoor fouten uit kan sluiten
vraag 1;
int[0-2] 2xdx
Ga je dan ook insmeren?quote:Op maandag 10 april 2006 22:29 schreef Wombcat het volgende:
Moet ik de zonnebrand maar verzorgen, dan.
1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55quote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
netjes mirri, hoewel de -4 discutabel is maar dat komt door mijn formulering
vraag 2:
noem de eerst 10 getallen uit de reeks van fibonacci
Ja idd, integralen kunnen natuurlijk nooit negatief zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
netjes mirri, hoewel de -4 discutabel is maar dat komt door mijn formulering
vraag 2:
noem de eerst 10 getallen uit de reeks van fibonacci
Wie zegt dat jij mag kiezenquote:Op maandag 10 april 2006 22:36 schreef komrad het volgende:
bruce heeft gelijk, de 0 is namelijk essentieel voor het 0-punt in de spiraal, niet slecht hoor mirri
maar hoe moet ik nu kiezen??
Bruce heeft die integraal nooit gedaan!quote:Op maandag 10 april 2006 22:36 schreef komrad het volgende:
bruce heeft gelijk, de 0 is namelijk essentieel voor het 0-punt in de spiraal, niet slecht hoor mirri
maar hoe moet ik nu kiezen??
tuurlijk wel, ligt aan de boundaries van je integralenquote:Op maandag 10 april 2006 22:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja idd, integralen kunnen natuurlijk nooit negatief zijn.![]()
Ok ok...ik ben in de war. Maar we zijn nu in mijn WB2 klas godzijdank met meetkunde bezig.quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ligt aan de boundaries van je integralendezelfde integraal van -2 tot 0 is wel min 4 natuurlijk
![]()
en ik zou een uitgebreide test van 10 vragen klussen die iedereen die het wil organiseren eerst moet beantwoorden en met antwoorden naar je moet mailen komrad![]()
![]()
Waarom maken we niet gewoon een sudoku puzzel?quote:Op maandag 10 april 2006 22:41 schreef komrad het volgende:
ik was ook niet van plan te gaan beslissen hoor
DB, je hebt gelijk wat betreft de integraal
ik voel een vraag over imaginaire getallen aankomen
op het strand. zonder potlood/pen dus je moet de cijfers kunnen onthoudenquote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom maken we niet gewoon een sudoku puzzel?
Degene die hem het eerst af heeft mag de punten doen.![]()
eigenlijk best een goed ideequote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom maken we niet gewoon een sudoku puzzel?
Degene die hem het eerst af heeft mag de punten doen.![]()
dan neem ik gewoon mijn telraam meequote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op het strand. zonder potlood/pen dus je moet de cijfers kunnen onthouden
Heeft iets met de p-waarde te maken. En of de hypothese op toeval is vastgesteld. Meer weet ik er niet van.quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef komrad het volgende:
trouwens dit is allemaal wel 10 jaar geleden
volgende vraag:
leg uit hoe je de significantie van een hypothese beschrijft of kan uitrekenen
1 rijtje teveel, er zijn maar negen vakjes in een sudokuquote:Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
dan neem ik gewoon mijn telraam mee
[afbeelding]
Dat laatste rijtje is om jullie insmeer/catering kunsten te beoordelen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1 rijtje teveel, er zijn maar negen vakjes in een sudoku
Het is mijn stats telraam, en daar heb ik ze wel alle tien nodig, anders kon ik jouw OWS scores niet bijhoudenquote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1 rijtje teveel, er zijn maar negen vakjes in een sudoku
ik ga hem anders stellenquote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heeft iets met de p-waarde te maken. En of de hypthese op toeval is vastgesteld. Meer weet ik er niet van.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef pfaf het volgende:
Heel leuk en aardig zo'n vroege organisatie, maar als we 280 posts gaan slowchatten en rekenen kan dit topic nog wel even 5 maand de vrieskist in...
quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef pfaf het volgende:
Heel leuk en aardig zo'n vroege organisatie, maar als we 280 posts gaan slowchatten en rekenen kan dit topic nog wel even 5 maand de vrieskist in...
Spelbreker -letterlijk (we zijn pas bij vr. 3!) en figuurlijk-quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef pfaf het volgende:
Ja, je was gewoon 1 of ander tv programma aan het kijken.quote:Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
was te verwachten...
ik heb het nog even proberen te sturen maar ben nog niet zo'n ordelijke juf
Het moet eerst warmer worden.quote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
Conclusie: Er komt dit najaar een schaatsprono. Hoe, wie, wat en wanneer komen we allemaal wel uit als het weer kouder wordt.
ik wil wel dat jij gaat tellenquote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef MiLalaa het volgende:
ik wil niet meer tellen.
en dit topic is alleen maar geintroduceerd omdat anders andere topics er teveel mee besmet raakten.. maar goed ik heb ook alles wel gezegd![]()
Zekers, zekers!quote:Op maandag 10 april 2006 21:47 schreef komrad het volgende:
mooi zo mirri
we hebben al een aantal deelnemers en ik weet zeker dat brahimov ook wel mee zal doen
Laat maar!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:15 schreef MiLalaa het volgende:
tsja ik kan me ook nog steeds niet echt vinden in jouw methode Mirri. Ik voel toch meer voor 1=5pt, 2=3pt, 3=2pt en evt naam bij 1e 5=1pt. Maar ik heb er vannacht niet meer over nagedacht eerlijk gezegd![]()
Wat betreft welke toernooien, worldcups dus, en WK/EK Allround, WK Sprint.
NK's ook of achterwege laten? (allround/afstanden/sprint?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |