quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat Milalaa de puntentelling gaat doen? Volgens mij heb ik al ergens aangeboden om het te doen.![]()
Ik heb alle vertrouwen in je !quote:Op maandag 10 april 2006 21:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
puntenteller, testjes-invuller, dat zijn inderdaad de mooiere baantjes. Helaas bestaan die niet echt![]()
Ennuh, Mirri, niets over mijn rekenkunsten he! Ik word dan nl ZIJ-instromer, en word dus de beste, want rekenen is het leukste dat er is![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
een concurrent ...
Maar vooruit ik gun het jou ook wel hoor. Of doen we vooraf een rekentest?![]()
met praktijktestenquote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Om over de diepgaande sollicitatiegesprekken nog maar te zwijgen.
Ja, een rekentest! Met hapjes erbij. En Komrad is scheidsrechter.quote:Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
een concurrent ...
Maar vooruit ik gun het jou ook wel hoor. Of doen we vooraf een rekentest?![]()
is goed, ik stel wel wat opquote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, een rekentest! Met hapjes erbij. En Komrad is scheidsrechter.![]()
Haha, waarom moeten de praktijktesten op het strand plaatsvinden? Wat voor praktijktesten zijn dat?quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan moet de meet in de zomer op het strand
als het dan toch in de zomer moet, dan maar op 't strand hequote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, waarom moeten de praktijktesten op het strand plaatsvinden? Wat voor praktijktesten zijn dat?![]()
snap je dat niet? Rekenen is op een strand nou eenmaal nog meer een uitdaging.. al die zandkorrels..quote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, waarom moeten de praktijktesten op het strand plaatsvinden? Wat voor praktijktesten zijn dat?![]()
tellen in theorie en tellen in praktijkquote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
4 zandkorrels in je bikiniquote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als het dan toch in de zomer moet, dan maar op 't strand he
twee zandkorrels + twee zandkorrels + 1 bikini =
= last hebben van de zandkorrels in de bikiniquote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef snellejelle het volgende:
twee zandkorrels + twee zandkorrels + 1 bikini =
quote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef Bruce117 het volgende:schaatsprono
ook ik heb wel interesse om iets in de organisatie te doen.
Het schijnt dat ik iets met cijfertjes heb.
Er schijnen meer sterren in het heelal te zijn dan er zandkorrels op Aarde zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
snap je dat niet? Rekenen is op een strand nou eenmaal nog meer een uitdaging.. al die zandkorrels..
Bij een ster dus?quote:Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Er schijnen meer sterren in het heelal te zijn dan er zandkorrels op Aarde zijn.
Laten we de meet ergens in het heelal houden.
Er staan zelfs cijfertjes in zijn naam.quote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jij ook? ohja jij bent de prins van de cijfertjes toch? Maar das oneerlijk, zo maken Mirri en ik geen schijn van kans meer
![]()
Bij mij nog wel hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jij ook? ohja jij bent de prins van de cijfertjes toch? even uitkijken dat ik Arcee niet voor het hoofd stoot he...
Maar das oneerlijk, zo maken Mirri en ik geen schijn van kans meer![]()
Arcee vindt prono's sinds gisteren niet meer zo leukquote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jij ook? ohja jij bent de prins van de cijfertjes toch? even uitkijken dat ik Arcee niet voor het hoofd stoot he...
Maar das oneerlijk, zo maken Mirri en ik geen schijn van kans meer![]()
hapjes verzorgerquote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef Bruce117 het volgende:schaatsprono
Leuk, geweldig, fantastisch.
prono's zijn leuk. (zeker na afgelopen weekend)
ook ik heb wel interesse om iets in de organisatie te doen.
Het schijnt dat ik iets met cijfertjes heb.
lullig idd, zo'n treinquote:Op maandag 10 april 2006 22:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Arcee vindt prono's sinds gisteren niet meer zo leuk![]()
vogelpoepquote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die zie je bij schaatsen gelukkig niet zo snel
quote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die zie je bij schaatsen gelukkig niet zo snel
nee, bruce heeft zich ook al opgegeven voor de test, dus die moet in zwembroek.quote:
Ja, ik doe de punten in november.quote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef komrad het volgende:
er wordt hier flink gedealed
Ok ben je al bezig? Je hoeft trouwens alleen maar optellingen te maken hè?quote:
toeschouwerquote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee, bruce heeft zich ook al opgegeven voor de test, dus die moet in zwembroek.
Wat doe jij dan jelle?
ohja, ook niet onbelangrijkquote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef snellejelle het volgende:
toeschouwer
en ik verzorg de drankjes
Just a hunch. Weet ook niet hoe ik er op kom.quote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ha, hoe weet jij dat ik dol ben op Cindy?
Dan ben je vast ook heel goed in voorspellingen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Just a hunch. Weet ook niet hoe ik er op kom.
Misschien kan ik wel gedachten lezen
Of een Berenburger oid, maar dat is echt de Hearrenfaense schaatsdrank..quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohja, ook niet onbelangrijk![]()
ik zou in het kader van het schaatsen jagermeister zeggen.. maarja, op het strand..
Roséquote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohja, ook niet onbelangrijk![]()
ik zou in het kader van het schaatsen jagermeister zeggen.. maarja, op het strand..
een test is altijd lastiger dan de werkzaamheden zelf omdat je hierdoor fouten uit kan sluitenquote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok ben je al bezig? Je hoeft trouwens alleen maar optellingen te maken hè?
Aftrekken doen we toch niet.![]()
Nee, dat juist weer nietquote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook heel goed in voorspellingen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |