Dat geeft je natuurlijk ook de optie om te bepalen hoe de puntentelling eruit zietquote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef Mirri het volgende:
Ik wil de puntentelling best doen.
[offtopic]heb je al iets?[/offtopic]quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef MiLalaa het volgende:
hmm met de OWS was ik natuurlijk ook werkloos en als het goed is ben ik dat komend schaatsseizoen niet![]()
Dan doe ik graag november! Dat is de beginmaand.quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat geeft je natuurlijk ook de optie om te bepalen hoe de puntentelling eruit ziet
Ik bedoel maar: de wielerprono die placebeau doet, daarvaan heeft hij gewoon zelf gepost: "Ideetje voor een wielerprono: zo ga ik het doen, wie doet er mee?"
Wat voor werk ga je doen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef MiLalaa het volgende:
hmm met de OWS was ik natuurlijk ook werkloos en als het goed is ben ik dat komend schaatsseizoen niet![]()
Nee gek, niet alleen het eindklassement. Dan hebben we in het weekend niets meer te voorspellen!quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef MiLalaa het volgende:
zeg Wombcat, wat was jij dan van plan met de worldcup? Alleen het eindklassement?
Echt??quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ga denk ik maar weer opnieuw studeren![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef MiLalaa het volgende:
ik weet het nog niet zeker, zij-instroom pabo misschien
Goed, ik zal morgen de schaatskalenders er nog eens bij pakken en verder denken.
Wat is toch met die hapjes??quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef komrad het volgende:
[..]een lerares
wanneer kom je nu eens hapjes eten![]()
de komende weekenden heb ik het nog een beetje druk, maar voor het schaatsseizoen begint moet lukken.. Misschien kan Mirri wel eens meequote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef komrad het volgende:een lerares
wanneer kom je nu eens hapjes eten![]()
Maken we er een Fok! schaatsmeet vanquote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de komende weekenden heb ik het nog een beetje druk, maar voor het schaatsseizoen begint moet lukken.. Misschien kan Mirri wel eens mee![]()
En nu kssst! ontopic voordat dit topic ook gesloten wordt... We worden vast toch al uitgelachen![]()
Per weekend vier afstanden of zo? Zowel voor mannen als vrouwen een korte en wat langere.quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef MiLalaa het volgende:
zeg Wombcat, wat was jij dan van plan met de worldcup? Alleen het eindklassement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |