Dat geeft je natuurlijk ook de optie om te bepalen hoe de puntentelling eruit zietquote:Op maandag 10 april 2006 21:20 schreef Mirri het volgende:
Ik wil de puntentelling best doen.
[offtopic]heb je al iets?[/offtopic]quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef MiLalaa het volgende:
hmm met de OWS was ik natuurlijk ook werkloos en als het goed is ben ik dat komend schaatsseizoen niet![]()
Dan doe ik graag november! Dat is de beginmaand.quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat geeft je natuurlijk ook de optie om te bepalen hoe de puntentelling eruit ziet
Ik bedoel maar: de wielerprono die placebeau doet, daarvaan heeft hij gewoon zelf gepost: "Ideetje voor een wielerprono: zo ga ik het doen, wie doet er mee?"
Wat voor werk ga je doen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef MiLalaa het volgende:
hmm met de OWS was ik natuurlijk ook werkloos en als het goed is ben ik dat komend schaatsseizoen niet![]()
Nee gek, niet alleen het eindklassement. Dan hebben we in het weekend niets meer te voorspellen!quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef MiLalaa het volgende:
zeg Wombcat, wat was jij dan van plan met de worldcup? Alleen het eindklassement?
Echt??quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ga denk ik maar weer opnieuw studeren![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef MiLalaa het volgende:
ik weet het nog niet zeker, zij-instroom pabo misschien
Goed, ik zal morgen de schaatskalenders er nog eens bij pakken en verder denken.
Wat is toch met die hapjes??quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef komrad het volgende:
[..]een lerares
wanneer kom je nu eens hapjes eten![]()
de komende weekenden heb ik het nog een beetje druk, maar voor het schaatsseizoen begint moet lukken.. Misschien kan Mirri wel eens meequote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef komrad het volgende:een lerares
wanneer kom je nu eens hapjes eten![]()
Maken we er een Fok! schaatsmeet vanquote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de komende weekenden heb ik het nog een beetje druk, maar voor het schaatsseizoen begint moet lukken.. Misschien kan Mirri wel eens mee![]()
En nu kssst! ontopic voordat dit topic ook gesloten wordt... We worden vast toch al uitgelachen![]()
Per weekend vier afstanden of zo? Zowel voor mannen als vrouwen een korte en wat langere.quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef MiLalaa het volgende:
zeg Wombcat, wat was jij dan van plan met de worldcup? Alleen het eindklassement?
Moet dan natuurlijk wel tijdens een schaatswedstrijd.quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef snellejelle het volgende:
schaatsmeet
Jaa dat gaan we doen!!quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef snellejelle het volgende:
schaatsmeet
Als het tijdens een schaatswedstrijd is, wie gaat dan de puntentelling bij houden?quote:Op maandag 10 april 2006 21:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moet dan natuurlijk wel tijdens een schaatswedstrijd.
is dan wel weer slecht voor de postcount
Echter, de 1000m en een lange afstand worden niet vaak in 1 weekend gereden tijdens een worldcupquote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Per weekend vier afstanden of zo? Zowel voor mannen als vrouwen een korte en wat langere.
Bv. eens 500 en 1500 meter, en de volgende keer 1000 en 5000/3000.
Jij natuurlijk. Maken we speciaal een stil hoekje voorquote:Op maandag 10 april 2006 21:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als het tijdens een schaatswedstrijd is, wie gaat dan de puntentelling bij houden?![]()
Volgens mij kunnen we het beste gewoon een algemene regel opstellen voor de WBwedstrijden aangezien die het vaakst zijn. En verder zijn er nog 80 uitzonderingen zoals EK allround, WK afstanden, eindklassementen, 2x 500 meters etc.quote:Op maandag 10 april 2006 21:46 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Echter, de 1000m en een lange afstand worden niet vaak in 1 weekend gereden tijdens een worldcupzo'n 2 keer, waaronder de worldcup finale. Want je hebt sprintworldcups en allrounds (met 1500 en 5k dus en in die korte worldcups zijn altijd maar 2 afstanden per 'sekse' als je de 500m alg klassement rekent)
Maar ik snap je point
er is nog geen uiteindelijke beslissing genomen over de puntentelling he, dus don't worry. Het kan ook voor jou nog leuk worden.quote:Op maandag 10 april 2006 21:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als het tijdens een schaatswedstrijd is, wie gaat dan de puntentelling bij houden?![]()
idd, graag wat snellerquote:Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
er is nog geen uiteindelijke beslissing genomen over de puntentelling he, dus don't worry. Het kan ook voor jou nog leuk worden.
En de puntenteller hoeft natuurlijk niet binnen 1 uur een uitslag te geven
Omdat jij over hapjes eten met Milalaa begon, zijn we nu ineens op een schaatsmeet gekomen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:47 schreef komrad het volgende:
mooi zo mirri
we hebben al een aantal deelnemers en ik weet zeker dat brahimov ook wel mee zal doen
quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef komrad het volgende:
precies Milalaa, je krijgt straks nog maar 10 minuten
Haha ik zie echt beelden van Mila keihard rekenen op de calculator.quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef komrad het volgende:
precies Milalaa, je krijgt straks nog maar 10 minuten
Ik zie al mogelijkheden voor je gloren om een baan als profesioneel puntenteller te vinden. je hebt al ervaring met puntentellen onder moeilijke situatiesquote:
je weet wel dat er na elke week een nieuw target gesteld wordtquote:
Na een paar weken moet je dan de punten al geteld hebben vóórdat de wedstrijd is afgelopenquote:Op maandag 10 april 2006 21:53 schreef komrad het volgende:
[..]
je weet wel dat er na elke week een nieuw target gesteld wordt
Milalaa wil de Pabo gaan doen, daarvoor moet je goed kunnen rekenen!quote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zie al mogelijkheden voor je gloren om een baan als profesioneel puntenteller te vinden. je hebt al ervaring met puntentellen onder moeilijke situaties![]()
puntenteller, testjes-invuller, dat zijn inderdaad de mooiere baantjes. Helaas bestaan die niet echtquote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zie al mogelijkheden voor je gloren om een baan als profesioneel puntenteller te vinden. je hebt al ervaring met puntentellen onder moeilijke situaties![]()
Wie zegt trouwens dat Milalaa de puntentelling gaat doen? Volgens mij heb ik al ergens aangeboden om het te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
puntenteller, testjes-invuller, dat zijn inderdaad de mooiere baantjes. Helaas bestaan die niet echt![]()
Ennuh, Mirri, niets over mijn rekenkunsten he! Ik word dan nl ZIJ-instromer, en word dus de beste, want rekenen vind ik het leukste dat er is![]()
Ja, jammer is dat. Of professioneel computerspellen spelen of zo.quote:Op maandag 10 april 2006 21:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
puntenteller, testjes-invuller, dat zijn inderdaad de mooiere baantjes. Helaas bestaan die niet echt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |