quote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef komrad het volgende:
Deelnemers tot nu toe:
- Milalaa
- Mirri
- Komrad
- Brahimov
- Arcee
- Wombcat
- Bruce 117
- DeeBee
- SnelleJjelle
- Falco
feel free to add to the list
quote:
zitten wel meer foutjes in, maar ach het zijn geen cijfertjes dus niet zo heel belangrijkquote:
ze is met zomerslaapquote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef komrad het volgende:
Jelle, hoe is het met maren??
Ja, die spatie in jouw naam zou op een veel lagere userid duiden dan je daadwerkelijk hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
zitten wel meer foutjes in, maar ach het zijn geen cijfertjes dus niet zo heel belangrijk![]()
ik durf geen nieuwe meer te openen hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef komrad het volgende:
tijd voor een deeltje 2 lijkt me zo
iemand die een op met de onderdelen, calculatie vb en deelnemers wil maken toevallig??
Er stond eerst SnelleJelle, met 2 hoofdletters. Daarvan had snellejelle die J in een j veranderd, maar je schrijft 't ook met een kleine s, dus vandaar de streep door de S.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef Mirri het volgende:
Waarom moet er een streep door die S?
mag best hoor, doe maarquote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik durf geen nieuwe meer te openen hoor![]()
hoofdletter S kan ik wel mee leven maar die Jquote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er stond eerst SnelleJelle, met 2 hoofdletters. Daarvan had snellejelle die J in een j veranderd, maar je schrijft 't ook met een kleine s, dus vandaar de streep door de S.
Deze was toch ook een succes?!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik durf geen nieuwe meer te openen hoor![]()
Ga je gang.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef Mirri het volgende:
Mag ik een vermoeden uitspreken?
Hear, hear.quote:Op maandag 10 april 2006 21:15 schreef Mirri het volgende:
Bij toernooien natuurlijk de afstanden ook! Anders is er toch geen reet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |