Ik heb heel haar emailadres nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:40 schreef Arcee het volgende:
Misschien wachtte ze met antwoorden en is ze het vervolgens vergeten. Kan de beste overkomen.
Heeft Beorn 't überhaupt wel gegeven? En je hebt haar niet rechtstreeks gemaild?
Ik weet niet of Beorn het heeft gegeven, ik heb dinsdag die email gestuurd, en hij heeft nog niets laten horen...quote:
Dat heb ik helemaal niet nodig! Ik ga niet bij zo'n pauper zitten, mijn vader heeft iets van 100 euro betaald zodat ik deze week een consult had bij een echte professional, hij geeft les aan de universiteit en ik heb eindelijk iemand gevonden die mij aankan. Ik ga hier niet om advies vragenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien moet je hier eens kijken. Of misschien moet een modje dat maar eens doen. Of misschien moet een modje dit topic even daarheen verplaatsen. Wat een opties!
intre|++quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien moet je hier eens kijken. Of misschien moet een modje dat maar eens doen. Of misschien moet een modje dit topic even daarheen verplaatsen. Wat een opties!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet nodig! Ik ga niet bij zo'n pauper zitten, mijn vader heeft iets van 100 euro betaald zodat ik deze week een consult had bij een echte professional, hij geeft les aan de universiteit en ik heb eindelijk iemand gevonden die mij aankan. Ik ga hier niet om advies vragen![]()
![]()
Het gaat niet over Cindy hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
professionele hulp is idd misschien wel de oplossing
En toch doe je hier je hele halve verhaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet nodig! Ik ga niet bij zo'n pauper zitten, mijn vader heeft iets van 100 euro betaald zodat ik deze week een consult had bij een echte professional, hij geeft les aan de universiteit en ik heb eindelijk iemand gevonden die mij aankan. Ik ga hier niet om advies vragen![]()
![]()
Ik vind het prima hoor, maar dit topic was al 496 verdiepingen naar beneden gezakt, dus ik dacht, waarom zou iemand er moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En toch doe je hier je hele halve verhaal.
Je kan hier ook je verhaal vertellen, want nu doe je raar in een topic wat weinig meer te maken heeft met Cindy Klassen, maar meer met jouw "obsessie" (misschien wel zonder '') voor haar.
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die dat helemaal niet willen horen/lezen/weten. Dus of je vertelt je hele verhaal zodat de mensen die je willen helpen, dat ook daadwerkelijk kunnen, of je houdt er over op en gaat het weer gewoon lekker objectief over Cindy Klassen hebben.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:08 schreef Falco het volgende:
Mjah, intre heeft een punt. Laten we dat half mysterieuze gepost over Beorn en Cindy (alsof je dikke maten met ze bent) en een voorval, waar niemand iets van snapt, vanaf nu maar weer afsluiten
.
Dat zullen we vanavond wel zien he...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef Bruce117 het volgende:
Zou Cindy voldoende in vorm zijn om dit en volgend weekend weer op het fenominale niveau te presteren wat ze in het verleden heeft laten zien ?
Ik hoop het eigenlijk wel, al zal het niet gunstig zijn voor ireen.
Nee, probeer het ons dus maar niet meer uit te leggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik heb toch duidelijk uitgelegd hoe het zit, en ik doe helemaal niet alsof ik maten met ze ben, waar heb je het over? Je snapt het toch niet, hoeveel pijn het doet, dat kun je je helemaal niet voorstellen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft ook de Extended Edition van de LOTR-trilogie.
tvp
Weet je wat ik van jou vind?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van Cindy, maar omdat ik nog steeds de aspiratie heb om mod te worden, moet ik me toch een beetje inlikken en dit topic weer op weg helpen
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |