Moet ik je helpen?quote:Op maandag 10 april 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
fuck man.. ik kan mijn trui niet eens fatsoenlijk uitkrijgen
Ben je weer eens naar een meet geweest?quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was net zo verbaasd als jij. Dat was de laatste keer dat ik Nolius mijn nummer gaf.![]()
Bah, meetings.quote:Op maandag 10 april 2006 22:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ben je weer eens naar een meet geweest?
quote:
Echte liefde.quote:Op maandag 10 april 2006 22:41 schreef nixxx het volgende:
[..]doe ik eens een goede daad ...
Ik hoop dat je A+ bloed hebt en dat er in Utrecht niets meer is als je een ongeluk krijgt
en dat je net als mijn bloed uit Rotterdam arriveert gezellig met Petrus staat te praten
ik wissel liever op een directere manier ziektekiemen met je uitquote:
Ziektekiemen genoeg in de aanbieding hier, welke heb jij. Ik bedoel, ik wil m'n collectie wel uitbreiden natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wissel liever op een directere manier ziektekiemen met je uit
geen denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ziektekiemen genoeg in de aanbieding hier, welke heb jij. Ik bedoel, ik wil m'n collectie wel uitbreiden natuurlijk.![]()
daar moest ik even aan denken toen ik mijn medicijndoos opende om een klein pleistertje te pakkenquote:
Ik heb geen leuter, wat heb ik daar nou aan?! Denk verdomme nou eens goed mee. Stommerd!quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
geen denk ikmaar ik kan kijken of ik nog iets van een schimmel infectie op kan pikken? Met mijn leuter tussen mijn tenen
Voetschimmel op je leuter
Ik snap het nog steeds niet, weet je wat. Ik negeer het gewoon.quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar moest ik even aan denken toen ik mijn medicijndoos opende om een klein pleistertje te pakken
hoe wilde je anders ziektekiemen doorgeven mutsquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb geen leuter, wat heb ik daar nou aan?! Denk verdomme nou eens goed mee. Stommerd!
medicijndoos staat naast bedquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, weet je wat. Ik negeer het gewoon.
Ik wil de mijne af en toe wel eens uitlenen!quote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb geen leuter, wat heb ik daar nou aan?! Denk verdomme nou eens goed mee. Stommerd!
1.Jij zei: Voetschimmel op je leuter. Je had moeten zeggen: Voetschimmel op m'n leuter.quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoe wilde je anders ziektekiemen doorgeven mutsjij bent ook niet moeders slimste of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |