Ach, dat soort muziek luister ik de hele dagen verplicht mee met mijn broertje, meestal nog harderquote:
Suc7!quote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef hollander76 het volgende:
* hollander76 gooit The Clash aan en gaat zo zijn teringzooi kamer opruimen![]()
Ach meer voor m'n broertje ditquote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, dat soort muziek luister ik de hele dagen verplicht mee met mijn broertje, meestal nog harder
Ik kan er prima naar luisteren
daaromquote:
meidenprobleem .. je weet welquote:
Is het weer zoverquote:
Rustigquote:
quote:
awwwwhquote:
gewoon mn normale nummerquote:Op maandag 10 april 2006 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg heb je dan ook een nieuw nummer of dat dan weer niet, je klonk zo lief aan de tel
Iswel zo liefquote:
Zal wel weer een 2-daagse operatie worden, maar dat ben ik gewend zo ondertussen, 3x per jaar moeten er 2 dagen voor worden uitgetrokken maar dan issie ook weer schoon voor een week of tweequote:
ik moest lachenquote:
quote:
komt me bekend voor, heb ik ook wel es last vanquote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Zuen het volgende:
Ik lag laatst zo in bed hé, je kent het wel hé. En ik sliep dus bijna, maar net voor ik sliep kreeg ik in een halfdroom dat ik van de trap afviel en toen maakte ik een spastische beweging met mijn been.
dankjewel
Dat soort dingen heb ik af en toe ook wel eensquote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Zuen het volgende:
Ik lag laatst zo in bed hé, je kent het wel hé. En ik sliep dus bijna, maar net voor ik sliep kreeg ik in een halfdroom dat ik van de trap afviel en toen maakte ik een spastische beweging met mijn been.
dankjewel
Jep, en dan ben je weer effe goed wakkerquote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
komt me bekend voor, heb ik ook wel es last van
Erg bekendquote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Zuen het volgende:
dankjewel
Ik had laatst zo'n soort droom waarbij ik van mijn fiets viel in een bochtquote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Erg bekend.
Meestal als je iets droomt waar je met een reflex op zou reageren. iig bij mij.
je zoiets, of je hele lichaam gaat bewegen enzoquote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jep, en dan ben je weer effe goed wakker
Of dat je rechtop schiet om een val af te wenden, ook altijd leuk![]()
Da's klaarkomenquote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
je zoiets, of je hele lichaam gaat bewegen enzo
herkenbaarquote:Op maandag 10 april 2006 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opeen kramp in je kuit
Ook altijd erg puik
Dat soort dingen zijn leuk als je een feestje hebt en met zn allen rond 3'en op de bank over elkaar heen hangt en half in slaap bent gevallen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n soort droom waarbij ik van mijn fiets viel in een bocht
Ik viel zowat uit bed
quote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef Zuen het volgende:
Ik ben zo ooit eens uit mijn bed geflikkerd, ik weet niet meer wat er toen in mijn droom gebeurde eigenlijk maar het moet wel heel belachelijk zijn geweest.
Dat dan weer nietquote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
je zoiets, of je hele lichaam gaat bewegen enzo
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn leuk als je een feestje hebt en met zn allen rond 3'en op de bank over elkaar heen hangt en half in slaap bent gevallen.
"WAT DEED JE?!"
"huh hoezo" "oh wacht, ik sliep geloof ik."
quote:Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]moest laatst oppassen op mn neefjes. Sliep ik bij 1 op de kamer, zegt ie voordat hij gaat slapen, moet je niet tegen het bed aan gaan liggen anders val ik boven op je vannacht
laggie dus naast me de volgende ochtend, dacht ie dat ie tegen de muur oprolde, maar dat was ik dus
![]()
Ik werd ook wel eens een keer naast mijn bed wakker, maar toen was ik dronkenquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef 14.gif het volgende:
Ik ben wel eens wakker geworden met een gigantische wond onder mn oog... die er nog niet zat toen ik naar bed ging.... wat er in de tussentijd is gebeurd weet ik niet..![]()
Succesquote:Op maandag 10 april 2006 21:06 schreef hollander76 het volgende:
Ik ga nu toch echt beginnen met de operatie
Moet nu ik niet meer studeer toch eens die ouwe meuk ritueel verbranden, en stofzuigen, stoffen en alle zooi weg. Maar vorige keer vond ik nog geld20 cent Dus nu hoop ik op 50 euro
ter informatie voordat er verkeerde dingen gedacht worden, mn neefje is 8quote:
Ik dacht het.quote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ter informatie voordat er verkeerde dingen gedacht worden, mn neefje is 8
Puike muziekquote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Zuen het volgende:
Die muziek jaagt me toch een beetje weg op FOKRADIO!
Stem dan even op The Prodigy - Smack My Bitch Upquote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Zuen het volgende:
Die muziek jaagt me toch een beetje weg op FOKRADIO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |