650 eurie (zelf in elkaar zetten) en je hebt een compleet nieuwequote:Op maandag 10 april 2006 20:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
1100 euro per maand hoest ik op uit mijn bronnen en nog steeds zit ik met dezelfde ouwe kolere Compaq Deskpro
Kolere, schijtziek word ik van dit gedrocht, Limewire --> pc plat
Vandaag, Firefox+ M$N+ Realplayer+ Total Commander daarna nog IE derbij = pc plat
Goddomme, IE dat mijn pc doet vastlopen, virus/spyware vrij dan nog wel
Ik had hetzelfde een half jaar terug voor 700 euroquote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef Sloffie het volgende:
[..]
650 eurie (zelf in elkaar zetten) en je hebt een compleet nieuwe(amd 3200, 1 gig, lekker videokaartje,dvdbrander en staandaard dingen owja, mooi kast
)
Half maandloonquote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef Sloffie het volgende:
[..]
650 eurie (zelf in elkaar zetten) en je hebt een compleet nieuwe(amd 3200, 1 gig, lekker videokaartje,dvdbrander en staandaard dingen owja, mooi kast
)
en dan was ie in elkaar??quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde een half jaar terug voor 700 euro
is niet zo moeilijk, doe ik dagelijksquote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Half maandloon
Zelf in elkaar klussen
Maar ik ben een veredelde vakkenvullerquote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Sloffie het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk, doe ik dagelijks![]()
nou en? ik een plantenkwekerquote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar ik ben een veredelde vakkenvuller
Oke, jij wintquote:
zelf in elkaar gezetquote:
sparenquote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
1100 euro per maand?quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geld aapquote:
45 uur in de week werken, stufie, ouders, zorgtoeslag = 1100 euroquote:
en je kent niemand die het wel kan?quote:Op maandag 10 april 2006 20:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geld aap
Ik kan het gewoon niet, liefst een pc die up and running is als ie thuis aankomt. Dat is meer mijn niveau op het gebied van pc's![]()
Je hebt net een nieuw horlogequote:Op maandag 10 april 2006 20:30 schreef saaw het volgende:
ik ben ook maar weer eens aan t sparen
groot: zomervakantie en kamer + spullen
klein: tepelpiercing en een nieuw horloge
quote:Op maandag 10 april 2006 20:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt net een nieuw horloge![]()
Maar voor de rest is dat lijstje voor mij aardig bekend.
geen tepelpiercing though. Prins Albert piercing
.
Oeh! K heb je gemistquote:
quote:
Zeg heb je al een nieuwe tel?quote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef saaw het volgende:
horloge heb ik al wel maar moet ik nog betalen
en tepelpiercing gaat voor de tattoo, die komt rond augustus ofzo als het goed is
jupquote:
Zeg heb je dan ook een nieuw nummer of dat dan weer niet, je klonk zo lief aan de telquote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
maar doe nu een poging mn oude te fixxen [uit elkaar halen en wat gedoe met contactspray]
wil al mn afspraken en smsjes terug
quote:
ja, jullie zeiden niks tegen mequote:
*kwijl*quote:
quote:
Bedoel je op fok radio?quote:
hou es op met dat gekwijlquote:
14.gifquote:
quote:
Waaromquote:
Ach, dat soort muziek luister ik de hele dagen verplicht mee met mijn broertje, meestal nog harderquote:
Suc7!quote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef hollander76 het volgende:
* hollander76 gooit The Clash aan en gaat zo zijn teringzooi kamer opruimen![]()
Ach meer voor m'n broertje ditquote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, dat soort muziek luister ik de hele dagen verplicht mee met mijn broertje, meestal nog harder
Ik kan er prima naar luisteren
daaromquote:
meidenprobleem .. je weet welquote:
Is het weer zoverquote:
Rustigquote:
quote:
awwwwhquote:
gewoon mn normale nummerquote:Op maandag 10 april 2006 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg heb je dan ook een nieuw nummer of dat dan weer niet, je klonk zo lief aan de tel
Iswel zo liefquote:
Zal wel weer een 2-daagse operatie worden, maar dat ben ik gewend zo ondertussen, 3x per jaar moeten er 2 dagen voor worden uitgetrokken maar dan issie ook weer schoon voor een week of tweequote:
ik moest lachenquote:
quote:
komt me bekend voor, heb ik ook wel es last vanquote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Zuen het volgende:
Ik lag laatst zo in bed hé, je kent het wel hé. En ik sliep dus bijna, maar net voor ik sliep kreeg ik in een halfdroom dat ik van de trap afviel en toen maakte ik een spastische beweging met mijn been.
dankjewel
Dat soort dingen heb ik af en toe ook wel eensquote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Zuen het volgende:
Ik lag laatst zo in bed hé, je kent het wel hé. En ik sliep dus bijna, maar net voor ik sliep kreeg ik in een halfdroom dat ik van de trap afviel en toen maakte ik een spastische beweging met mijn been.
dankjewel
Jep, en dan ben je weer effe goed wakkerquote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
komt me bekend voor, heb ik ook wel es last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |