Die staan erachter..quote:Op maandag 10 april 2006 17:00 schreef scrub_nurse het volgende:
wat zijn de prijzen dan?
Nee, dat is de box met alle 3 de extend edities zonder beeldjes. De 3 boxen zijn nog gesealed.quote:Op maandag 10 april 2006 19:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring: Special Extended Edition R2 Box 60
Is dat die met een beeldje![]()
u heeft mailquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:10 schreef Strik3r22 het volgende:
Millennium - Seizoen 2
The Fifth Element: Ultimate Edition R1 13
Curb Your Enthusiasm: The Second Season
24: Season Three R2 30
Hoi, we kunnen een mooie prijs maken als je ze allemaal neemt. Ruilen doe ik helaas niet (meer). Je kunt me mail op sourendvd @ hotmail.com
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef Strik3r22 het volgende:
[..]
Nee, dat is de box met alle 3 de extend edities zonder beeldjes. De 3 boxen zijn nog gesealed.
45 excl. is ok, mail me op sourendvd@hotmail.comquote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef Cazman het volgende:
Box van lord of the rings 45 excl.
Zit er trouwens nederlandse ondertiteling op?
edit: Ah Nederlandse ondertiteling. Niet goed gelezen sorry.
Kill Bill is helaas net verkocht. Kan wel een foto met mijn telefoon maken, mail me op sourendvd@hotmail.com dan stuur ik je een mms met mijn gsm.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
Kill Bill Vol. 2 - Premium Box: Limited Edition R2JP 25
The Shawshank Redemption: Special Edition R2UK 16
Ik ben in die twee geinteresserd. Heb je foto's (stock foto's mogen ook)
Ik wil hem je wel voor 50 opsturen. Waar woon je misschien is langsbrengen of ophalen beter omdat de set zo groot en breekbaar is.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:19 schreef 3rno het volgende:
The Ultimate Matrix Collection: Limited Edition R2 50 heb ik best interesse in, maar bij rodisc.nl heb ik 'm nieuw voor 59.99E. Dus... hoe flexibel is die vraagprijs?
Nee laat dan maar zitten. Het ging meer om de Kill Bill box en dan om jou een plezier te doen een extra dvd erbijquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:35 schreef Strik3r22 het volgende:
[..]
Kill Bill is helaas net verkocht. Kan wel een foto met mijn telefoon maken, mail me op sourendvd@hotmail.com dan stuur ik je een mms met mijn gsm.
Sorry ik laat het er bij zitten. Ik zit financieel niet helemaal op orde nog merk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:34 schreef Strik3r22 het volgende:
[..]
45 excl. is ok, mail me op sourendvd@hotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |