Ja echt, what the hell: lekker divers, muzikaal genot om naar te luisteren en gewoon origineel!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:15 schreef Xrenity het volgende:
Deze CD is echt een stuk beter dan de vorige als je het mij vraagt
Echt een heel goed album.
Die vind ik zo vetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vind The Stich and the Spur leuk, ben ik nu een drama queen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vind The Stich and the Spur leuk, ben ik nu een drama queen?
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik helemaal met You don't understand me. Of ik ben een mietje geworden, of de Raconteurs doen iets waardoor zo'n belegen en flauw nummer ineens zo tof is.
Sterker nog, de rest is nog beterquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:45 schreef VoreG het volgende:
Ik heb hem binnen en hij opent met Attention, vind het nu al goed klinken hopen dat de rest ook zo klinkt.
Huh? De mijne begint met 'Consoler Of The Lonely'.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:45 schreef VoreG het volgende:
Ik heb hem binnen en hij opent met Attention, vind het nu al goed klinken hopen dat de rest ook zo klinkt.
Ik had em in iTunes gesorteerd op 'laatst toegevoegd' vandaar. Als ik het juist sorteer opent hij inderdaad met Consoler Of The Lonely.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Huh? De mijne begint met 'Consoler Of The Lonely'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |