Lezen lukt wel, begrijpen weet ik niet omdat ik niet weet wat je moet lezen en hoe slecht/goed je hierin bent.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik moet voor donderdag 30 papers (gemiddeld 10 pagina's per paper) lezen (+begrijpen!).
Gaat dat lukken, denk je?
Vandaar dat je net zo chaggie keek bij de bushaltequote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef Mikkie het volgende:
En dan te bedenken dat ik al die zinloze tijd echt zooooooooo veel beter had kunnen besteden buiten m'n studie...
Nou het is zeer technisch spul buiten mijn eigenlijke 'vakgebied'.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lezen lukt wel, begrijpen weet ik niet omdat ik niet weet wat je moet lezen en hoe slecht/goed je hierin bent.
Daar had ik rekening mee gehouden, vandaar mijn PIquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien wordt er juist meer gesogd, maar wordt dat hier niet vermeld.
Ikzelf heb ook lekker vakantie gevierd, terwijl ik eigenlijk net ietsje meer wilde doen hoor. Mijn hoofd was er niet helemaal bij, het was te mooi weer en ik had al wat andere afspraken staan. Dit weekend nog maar even het een en ander doenquote:Wat mij betreft, ik ben net terug van 3 daagjes Limburg, dagen die ik veel liever wilde besteden aan m'n huiswerk. Moet dus in het weekend hard werken, en of dat gebeurt is nog maar de vraag met m'n PS1 met FF7 binnen handbereik
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit gewoon nú nog aan een opdracht psychometrie te werken. Mên.
PI's vind ik niet belangrijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef Kauki het volgende:
[..]
Daar had ik rekening mee gehouden, vandaar mijn PI![]()
[..]
Ikzelf heb ook lekker vakantie gevierd, terwijl ik eigenlijk net ietsje meer wilde doen hoor. Mijn hoofd was er niet helemaal bij, het was te mooi weer en ik had al wat andere afspraken staan. Dit weekend nog maar even het een en ander doen![]()
Ik ben best vaak vrolijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:43 schreef DeHovenier het volgende:
Zo laat nog vrolijk
Ik ben alleen maar moe
Je plaagt/pest mequote:
Jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:47 schreef DeHovenier het volgende:
Gelukt?
Diteauquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef T1andonly het volgende:
Als het weer is om op het terras te zitten ga ik niet lerenIk heb dus een week écht vakantie gepakt (qua studie dan)
Die week vakantie had ik ook gepakt als het geen mooi weer zou zijn hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef T1andonly het volgende:
Als het weer is om op het terras te zitten ga ik niet lerenIk heb dus een week écht vakantie gepakt (qua studie dan)
Oh, dan heb je nog tijd zat!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef Renesite het volgende:
O wacht, ik moest een werkstuk maken voor volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |