Keep up the good work!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Het heeft geholpen, heb hem keihard ingekoptEn dat met slechts 4 uurtjes slaap.
Zo te zien heb je meerdere en betere dingen te doenquote:Op maandag 24 april 2006 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Het is weer zover. Nog een week tot twee cruciale herren, ik heb nog niks gedaan en ga waarschijnlijk ook weinig doen vandaag. Why, oh why?
Cruciale herren? Wat is er cruciaal aan herren uit het tweede jaar?quote:Op maandag 24 april 2006 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Het is weer zover. Nog een week tot twee cruciale herren, ik heb nog niks gedaan en ga waarschijnlijk ook weinig doen vandaag. Why, oh why?
Ik dacht dat jij het wel leuk zou vinden om volgend jaar weer een hoop vakken in te moeten halen...quote:Op maandag 24 april 2006 14:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, ik wil niet teveel opsparen tot het volgende jaar![]()
Ik vind die vakken op zich meevallen, ik had ze erger verwacht. Nu maar hopen dat de tentamens redelijk te doen zijn...quote:Maar eind juni/begin juli moet ik uiteraard nog wel socio en gender doen
Ik moet ook nog Photoshoppen, bedenk ik me nu... En aangezien dat eigenlijk echt gedaan moet zijn voor morgenmiddag zal ik dat vanavond eerst maar eens doenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik was vandaag opeens om 12 uur uit, wilde hw gaan doen maar het werd aankloten met Photshop
Gelukkig morgen vrij en overmorgen 2 uurtjes school
Daarna vakantie!
Fijn, herren na de vakantiequote:Op donderdag 27 april 2006 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist in de vakantie doe je geen reet. Althans, da's mijn ervaring.
Ik heb twee herren in de vakantie, moet drie dagen werken, aan m'n kamer klussen, een opdracht maken en heb een her direct ná de vakantie, dus van vakantie is niet echt sprake. Van SOG trouwens ook niet hoop ik, anders gaat 't echt dramatisch worden
Mwah, valt wel mee. Tis meer zo dat er in andere topics die ik leuk vind niet bijster veel gereageerd wordtquote:Op vrijdag 28 april 2006 03:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên, dit is echt jouw favoriete topic hè?
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik moet voor donderdag 30 papers (gemiddeld 10 pagina's per paper) lezen (+begrijpen!).
Gaat dat lukken, denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |