Nee, denk het ook niet... Dus maar braaf vanalles veranderen... Als ik dat netjes zou doen, zou ik wel het vak halen, dus toch maar wel doen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij hè... volgens mij boeit het je docente geen ruk of je 't er mee eens bent
Hup, ga eens rap aan het werk dan!quote:Maar ach, ik moet ook nog steeds m'n IQ-test afname perfectioneren. Ik mis nog een observatie-gedeelte, wat ik eigenlijk zondag al wilde typen maar toen niet af kreeg. Zo dadelijk dus toch maar ff dat bestand openen en ff tikken, dan is 't tenminste eindelijk af. Weer 20 uur van m'n leven in gestopt.
Dank je, jij ookquote:
quote:De studielast van dat vak is zó slecht ingeschat, teruggeschaald van 10 naar 5 ECTS, terwijl er amper iets veranderd is. Het vak loopt nog tot eind juni, d'r moeten nog verschillende tests, verslagen en assessments gedaan worden, terwijl ik en vele mensen met mij nú al tegen de 140 uur (dus: 5 ECTS) werk zitten...
WAAR?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik zou nu moeten leren. Maar er is weer eens voetbal op tv.
Ik heb vannacht tot diep in de nacht doorgewerkt omdat ik woest was op iemand. Ik lag in bed nog te trillen, dus ik ben er maar uit gegaan en heb aan mn verslag zitten werken... Dat is pas triestquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:08 schreef RipCore het volgende:
Ik heb ook last van SOG, alleen heb ik zo weinig te doen dat ik soms uit pure verveling voor ga werken/het alsnog op tijd afkrijg. Hoe triest.
Don't feed the trolls! Krijg ie alleen maar een hard pikkie van als iedereen in zijn topics gaat reageren. Waarna er nog meer Rudeonline-topics komen en nog meer en nog meer...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Haushofer het volgende:
Ik reageer deze tentamenperiode weer op Rudeonline zijn topics
Ik heb precies hetzelfde, als ik boos, geirriteerd, teleurgesteld of iets dergelijks ben dan heb ik altijd een bizarre drang om mijzelf te bewijzen en haal ik over het algemeen betere cijfersquote:Op woensdag 19 april 2006 09:34 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik heb vannacht tot diep in de nacht doorgewerkt omdat ik woest was op iemand. Ik lag in bed nog te trillen, dus ik ben er maar uit gegaan en heb aan mn verslag zitten werken... Dat is pas triest![]()
Maar mn verslag is nu wel bijna klaar![]()
Nou, als ik in zo'n bui aan iets ga werken kan ik het rustig nog eens nakijken om te zien of ik nergens getypt heb wat ik op zo'n moment dachtquote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, als ik boos, geirriteerd, teleurgesteld of iets dergelijks ben dan heb ik altijd een bizarre drang om mijzelf te bewijzen en haal ik over het algemeen betere cijfers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |