dikke flush?? spaart er iemand dan?? of bedoel je omdat het laatste dag van stampede is?quote:Op zondag 30 april 2006 02:51 schreef mcintosh het volgende:
Benieuwd wat er vandaag gebeurd... eigenlijk verwacht ik een dikke flush, maar ben bang dat het een teleurstelling wordt..
Burnahrd bv. heeft al lang niks van zich laten horen.. en de rest van de output lijkt ook erg omlaag gegaan. Of dat komt omdat er veel mensen gestopt zijn, of omdat ze aan het sparen zijn zullen we vandaag weten...quote:Op zondag 30 april 2006 12:29 schreef gateway het volgende:
[..]
dikke flush?? spaart er iemand dan?? of bedoel je omdat het laatste dag van stampede is?
aha, op die fietsquote:Op zondag 30 april 2006 13:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Burnahrd bv. heeft al lang niks van zich laten horen.. en de rest van de output lijkt ook erg omlaag gegaan. Of dat komt omdat er veel mensen gestopt zijn, of omdat ze aan het sparen zijn zullen we vandaag weten...
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=98022quote:I really have no clue what took you so long to get the rig up since I sent you the funds on April 14 to purchase the ram which was the only part you needed at that point.
bij mij heeft ie eigenlijk een tijdje uitgestaanquote:Op zondag 30 april 2006 13:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Burnahrd bv. heeft al lang niks van zich laten horen.. en de rest van de output lijkt ook erg omlaag gegaan. Of dat komt omdat er veel mensen gestopt zijn, of omdat ze aan het sparen zijn zullen we vandaag weten...
neequote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef devzero het volgende:
En hebben jullie van Kristof geen geld gekregen dan
Burnhard heeft wat geflushed nu, had verwacht dat het meer zou zijn, maar evengoed erg leuk.quote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef devzero het volgende:
Ik ben benieuwd wat Burnhard gaat doen; op dit moment heeft hij nog niets geflushed.
En hebben jullie van Kristof geen geld gekregen dan
Denk ik wel, mooie gelegenheid om weer nieuwe leden aan te trekkenquote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef devzero het volgende:
Komt er nog een bericht op de FP?
Hehe, ach iedereen verdient em uiteraard, we hebben onze eerste echte Stampede gewonnenquote:Op maandag 1 mei 2006 00:10 schreef Chris.nl het volgende:
Whehehe, volgens mij heeft iemand nog een pluim van iemand tegoed![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 21:16 schreef AES_koetje het volgende:
Het lijkt nu redelijk zeker dat The FOK! Flock heeft gewonnen.
![]()
Zeer mooie prestatie van jullie
![]()
![]()
En dan mag je van mij die 50K best wel claimen, al komt het door de enige statsvertraging in april![]()
zeker!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:45 schreef Bruce117 het volgende:1st Place
Hebben we toch maar goed gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |