Alles draait om jouw plezier?quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Omdat ik er geen plezier uit haal, noch de indruk heb dat ik er mijn kennis mee kan vergroten. Anders gezegd, ik vind het een zuigende zinloze tijdverspilling. Nog erger dan gewoon in dit topic posten.
Ik heb nog nooit in een ziekenhuis gewerkt maar het lijkt me dan ook niksquote:Op maandag 10 april 2006 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi gesproken, Claudia_x. Ik vond het ziekenhuiswereldje zo onaagenaam, zo onecht, plastic, mensonvriendelijk. Niet helemaal wat ik voor ogen had toen ik arts wilde wordenEn je ziet het gewoon bij zo'n tv-serie, de ongeïnteresseerdheid, de houding, de maniertjes, het betuttelende. Brrrr.
Kan je Oss en stad noemen??quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Als je op het boerenland woont, leuk!In de stad: lijkt me geen gezicht.
Op TV ga ik ook geen programma kijken dat me niet boeit.quote:
Groot gelijk.quote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op TV ga ik ook geen programma kijken dat me niet boeit.
Ik denk dat het een leuk geen gezicht wordtquote:
Wie weet heb ik geluk, en schrikt het TTK-ers afquote:Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuk geen gezicht wordt
Jij kunt overigens wel net die ene arts zijn die het verschil maakt. Ik moest onlangs naar de kaakchirurg. Het was voor mij de eerste keer dat ik een verdoving kreeg, dat er in mijn mond geboord werd. Je staat alle controle af, vestigt je volle vertrouwen in de kaakchirurg, en je ondergaat. Ik kan nu wel zeggen dat ik hem zat te knijpen. Ik was bang. Maar de assistente begreep dat en wist me zo te behandelen dat ik niet het gevoel had dat ze de hele dag aan de lopende band van die angstige hertjes in de stoel krijgt. Dankzij haar geen traumatische ervaring erbij.quote:Op maandag 10 april 2006 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Mooi gesproken, Claudia_x. Ik vond het ziekenhuiswereldje zo onaagenaam, zo onecht, plastic, mensonvriendelijk. Niet helemaal wat ik voor ogen had toen ik arts wilde wordenEn je ziet het gewoon bij zo'n tv-serie, de ongeïnteresseerdheid, de houding, de maniertjes, het betuttelende. Brrrr.
Ik ken het gevoel wel. Ik heb in het onderwijs gewerkt en daar raakte ik ook gedeprimeerd van mijn collega's. Het leuke aan die school: de leerlingen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Voor mij was het ziekenhuis en waren de collega's zo deprimerend dat ik daar gewoon niet meer wil werken, Claudia. Ik heb uiteraard ook artsen meegemaakt waar ik één en al lof en waardering voor had hoorWas er dan niets leuk in die 2 jaar in het ziekenhuis? Jawel hoor. De patiënten.
Nee, dat weet ik niet, maar mijn tuin is ook te klein voor zo'n dikke oude knotwilg...quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wel hoe lang dat duurt met groeien, AR?
quote:Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef DaMart het volgende:
Pas je op AR, voor je het weet wordt je ook gedwongen naar een F&F meet te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |