Dat is toch heel normaal?quote:Op maandag 10 april 2006 19:45 schreef Bosbeetle het volgende:Ik kom uit zo'n gezin waar de theelepeltjes van de desert lepels en de soeplepels gescheiden in de bestek la liggen. Allemaal netjes tegen elkaar aan.
Ik ben snel overgegaan tot 1 bak met lepels. Een mens heeft wat chaos nodig.quote:
Dat had ik achter jou nou niet gezocht.quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kom ook uit een gezin.
Ik heb het ook al een jaar of 4 achter me gelaten.quote:Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat had ik achter jou nou niet gezocht.
Wat is daar zo grappig aan?quote:Op maandag 10 april 2006 19:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een jaar of 4 achter me gelaten.
Ik kom er nu trouwens achter dat jij nog een extreem oud icoon van mij op je site hebt dat ik allang niet meer had.quote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik heb zo'n gezin waar complete keukenkastinhouden in de woonkamer verspreid liggen in diverse bananendozen, die opgestapeld staan tussen de stapels Donald Duck en andere ahem literatuur die bijna de gehele vloer bedekken en dan heb ik het maar niet over de rest...![]()
En dat heb jij nogal veel?quote:
Als patiënt draait de wereld om jou. Het ziekenhuis is gebouwd voor jou, de dokter is aangesteld voor jou, evenals de verpleegsters, en de mevrouw achter de balie wacht de hele dag op jou. Dan kom je in een ziekenhuis en dan blijkt tijdens je ingreep ineens dat jij er niet toe doet, dat die mensen een eigen leven hebben waar jij maar een klein deel van uitmaakt, en ze praten dus over alledaagse dingetjes met elkaar terwijl ze met jou bezig zijn! Ik dacht dat dat alleen op tv gebeurde. Ik vond het maar bevreemdend.quote:Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben naar de EO naar zo'n ziekenhuisseriegedoe aan het kijken. Echt, na 10 minuten begreep ik alweer waarom ik niet in een ziekenhuis wil werken.
Dan lijkt er toch nog iets tof aan dat chaotische huishouden hier.quote:Op maandag 10 april 2006 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
Dat moet best tof zijn, om te kunnen zeggen dat je een gezin hebt.
Het bevalt je niet?quote:Op maandag 10 april 2006 19:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hè, wat een zeikvragen toch weer.
Geen dank.quote:Op maandag 10 april 2006 19:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kom er nu trouwens achter dat jij nog een extreem oud icoon van mij op je site hebt dat ik allang niet meer had.
[afbeelding]
Kek.
Iemand moet jullie toch de weg wijzen??quote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat jij bent uitgenodigd, AR?
Hoe komt dat?quote:
Mooi gesproken, Claudia_x. Ik vond het ziekenhuiswereldje zo onaagenaam, zo onecht, plastic, mensonvriendelijk. Niet helemaal wat ik voor ogen had toen ik arts wilde wordenquote:Op maandag 10 april 2006 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
Als patiënt draait de wereld om jou. Het ziekenhuis is gebouwd voor jou, de dokter is aangesteld voor jou, evenals de verpleegsters, en de mevrouw achter de balie wacht de hele dag op jou. Dan kom je in een ziekenhuis en dan blijkt tijdens je ingreep ineens dat jij er niet toe doet, dat die mensen een eigen leven hebben waar jij maar een klein deel van uitmaakt, en ze praten dus over alledaagse dingetjes met elkaar terwijl ze met jou bezig zijn! Ik dacht dat dat alleen op tv gebeurde. Ik vond het maar bevreemdend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |