He, je echte account is terug!quote:Op maandag 10 april 2006 18:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het ergste wat je kan overkomen is dat een medefokker je bruut vermoord, daar is toch niets engs aan?![]()
Dus als ik het goed begrijp:quote:Op maandag 10 april 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en heb ik al gezegd dat ik vreemde mensen eng vind?
Het zal ook nog wel eens over theater gaan he.quote:Op maandag 10 april 2006 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Eens kijken of ik iemand van een jaar of 16-17 kan vinden om ook te komen
En je denkt toch niet dat we op zo'n meet constant over boeken of kunst kletsen?
Vreemd als in onbekend. FOK!kers zijn dus onbekend. Op zich heb ik geen problemen met vreemd als in raar. Zolang ik de persoon maar ken.quote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp:
vind jij vreemde mensen eng
vind je Fok! meets eng vanwege de mensen
vind je dus Fok!kers vreemde mensen?![]()
Er is wel een 16-17-jarig-lijkende 12-jarige waarvan ik weet dat die mee zou willen.quote:Op maandag 10 april 2006 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Eens kijken of ik iemand van een jaar of 16-17 kan vinden om ook te komen
En je denkt toch niet dat we op zo'n meet constant over boeken of kunst kletsen?
Ja niet in gebruik toch?quote:
Ik weet al een housewarmingcadeautje.quote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, laten we met z'n allen het nieuwe huis van AR gaan bevuilen!
quote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, laten we met z'n allen het nieuwe huis van AR gaan bevuilen!
Dat is om te beginnen al 3 man vóór...quote:
Dit is een slowchat, niets aan te verneuken, veldmuisquote:Op maandag 10 april 2006 19:19 schreef veldmuis het volgende:
Wat voor topic verneuk ik eigenlijk hier?.
Zag je nick alleen maar in de AT.
Ik vind het enger....quote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, eigenlijk dacht ik van wel.
Nou, ok, stel dat er nog een meet komt, dan neem ik het in overweging.
Gelukkig! Dan durf ik door te gaan. Heb alleen weinig meer te melden verder!quote:Op maandag 10 april 2006 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is een slowchat, niets aan te verneuken, veldmuis
Als het maar niet van Ikea komtquote:Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet al een housewarmingcadeautje.![]()
Alleen als het er opgeruimd is.quote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bedoel je daarmee te zeggen dat jij ook komt, Claudia?
quote:Op maandag 10 april 2006 19:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik komt uit zo'n gezin waar de ontbrekende kussens tussen de kapstok en broeken in de bestekla waren te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |