Waarom zou je zoiets denken? Dat zijn toch zeker geen grappenquote:Op maandag 10 april 2006 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
Elke keer dat ik in my active topics kijk schrik ik me rot omdat ik denk te lezen dat Sufjan Stevens is overleden.
'quote:Op maandag 10 april 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
AR, ik heb jou nooit als iemand gezien die zomaar over zich laat heenlopen. Doe er wat aan, dan!
quote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
'
Da's inderdaad zo Erik...
Maar stiekem wil ik ook wel gaan..., alleen niet alleen...
Dus Erik, jij gaat gewoon mee!
Hoe kwam dat IR ... (ik had dat vroeger erg vaak als ik de trein moest halen en te hard fietste smorgens zonder gegeten te hebben .. maar een banaan hielp)quote:Op maandag 10 april 2006 10:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik viel zojuist, voor het eerst van m'n leven, bijna flauw. Ook geen leuke ervaring om je maandagochtend mee te beginnen.
We gaan natuurlijk ook niet klussen op de meet hequote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, goeie grap.
Ten eerste, ik heb twee linkerhanden en kan niet klussen.
Ten tweede, ik klus nooit, probeer het niet, wil het niet, kan het niet
Ten derde, ik meet niet (één keer uitgezonderd)
Ten vierde, wat moet ik als jonkie tussen al die doorgewinterde klussers
Ten vijfde, ik dacht dat je Isa mee had gevraagd
Ten zesde, goede grap.
.
Geen idee. Ik stond op (zoals ik wel vaker doe), maar begon opeens heel duizelig te worden, probeerde mijn bureau vast te pakken (wat heel dom is als je 2.02 bent, bovendien hebben bureaus scherpe punten) viel via een bureaupunt op de grond en dacht toen zwaar versuft 'hmm, laat ik gaan douchen, daar word ik vast wakker van'. Maar toen ik mezelf onder de douche had gesleurd ging er opeens iets veel erger mis en was ik het licht in m'n ogen kwijt, waardoor ik alleen zwart met sterretjes zag. Ben dus maar snel op de tast de douche uitgerend en op m'n bed gaan liggen, en na een minuutje of zo ging het wel beter.quote:Op maandag 10 april 2006 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe kwam dat IR ... (ik had dat vroeger erg vaak als ik de trein moest halen en te hard fietste smorgens zonder gegeten te hebben .. maar een banaan hielp)
Bier, niet één van mijn favoriete dranken.quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk ook niet klussen op de meet he![]()
Ik heb voornamelijk het woord 'bier' rond zien gaan.., maar ik heb voor mezelf al melk geregeld
Trouwens, jij wou niet beoordeeld worden op je leeftijd, dus dat kan je nu dan ook niet als excuus aanvoeren.
Kortom: jij komt!
17 Mei, Utrechtquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zei iemand bier?
Maar ik lust geen bier.., vandaar dat ik al melk geregeld hebquote:
Ja, ik kan wel lezen hoor, ik bedoel toch iemand die jouw porties bier kan drinken.quote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar ik lust geen bier.., vandaar dat ik al melk geregeld heb
erm als je een keer flauwvalt is het per definitie bloedarmoede ? Kan ook zijn dat je niet genoeg gegeten hebt en daardoor een beetje zuurstof gebrek hebtquote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stond op (zoals ik wel vaker doe), maar begon opeens heel duizelig te worden, probeerde mijn bureau vast te pakken (wat heel dom is als je 2.02 bent, bovendien hebben bureaus scherpe punten) viel via een bureaupunt op de grond en dacht toen zwaar versuft 'hmm, laat ik gaan douchen, daar word ik vast wakker van'. Maar toen ik mezelf onder de douche had gesleurd ging er opeens iets veel erger mis en was ik het licht in m'n ogen kwijt, waardoor ik alleen zwart met sterretjes zag. Ben dus maar snel op de tast de douche uitgerend en op m'n bed gaan liggen, en na een minuutje of zo ging het wel beter.
Allereerste keer dat iets dat hierop lijkt me overkomen is, en het is geen aanrader, maar volgens de experts (huisgenoot + exvriendin die geneeskunde gedaan heeft) is het bloedarmoede of een ijzertekort. Dus ik heb nu een excuus om veel vlees te eten.
Zie dan in dat AR eigenlijk zelf ook niet wil en niet durft tegen te spreken en dus wel moet gaan, maar hij wil niet alleen. Hij is wanhopigquote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
, goeie grap.
Ten eerste, ik heb twee linkerhanden en kan niet klussen.
Ten tweede, ik klus nooit, probeer het niet, wil het niet, kan het niet
Ten derde, ik meet niet (één keer uitgezonderd)
Ten vierde, wat moet ik als jonkie tussen al die doorgewinterde klussers
Ten vijfde, ik dacht dat je Isa mee had gevraagd
Ten zesde, goede grap.
.
Ja, maar ik wil óók niet. Meets zijn engquote:Op maandag 10 april 2006 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie dan in dat AR eigenlijk zelf ook niet wil en niet durft tegen te spreken en dus wel moet gaan, maar hij wil niet alleen. Hij is wanhopig
Welnee, ik heb al zoveel meets gehad dat ik kan zeggen: meets zijn niet eng.quote:Op maandag 10 april 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik wil óók niet. Meets zijn eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |