Er zijn toch wel SC's geweest waarin erg grappige, bijtijds zelfs briljante, posts gezet zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 00:52 schreef broer het volgende:
Welke dan?
Nou ja, ik noem het niet zo. Maar dat is wat ze verwachten van dit topic.quote:Op maandag 10 april 2006 00:52 schreef LXIV het volgende:
Maar waarom posten ze niks.
En om ons zondagavondbabbeltje dan opeens cultuur te gaan noemen...
Je moet het de tijd geven. Zodadelijk komt I.R. binnen met een geniale opmerking. Of Claudia. Misschien zelfs Erik, maar daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd.quote:Op maandag 10 april 2006 00:53 schreef LXIV het volgende:
Er zijn toch wel SC's geweest waarin erg grappige, bijtijds zelfs briljante, posts gezet zijn.
Ik denk het niet. Over twee jaar is Fok! failliet en gaat alles verloren.quote:Op maandag 10 april 2006 01:06 schreef LXIV het volgende:
Alles wat hier wordt geschreven wordt ergens op servers opgeslagen en tot in alle eeuwigheid bewaard. Realiseer je dat jezelf wel eens?
Maar mocht het toch zo zijn, laat me dan dit zeggen tegen die toekomstige internet-archeoloog: zoek niet verder. Dit is zinloos geblaat. Je zult hier niets van waarde vinden. Ga naar buiten en geniet van de zon. Dat is zinvoller en bovendien krijg je er een lekker kleurtje van.quote:Wat een enorme schat voor een toekomstige internet-archeoloog. Wij moeten maar gissen naar hoe gewone mensen in de middeleeuwen werkelijk dachten, en wat ze werkelijk tegen elkaar zeiden.
Vanaf de 21-ste eeuw is dat geen vraagteken meer. Dankzij slowchats zoals deze.
Ja, eentje met de icoontjes van alle vaste posters hier.quote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef broer het volgende:
Hoort er eigenlijk een OP bij dit topic?
Het staat verspreid over tientallen servers wereldwijd.quote:Op maandag 10 april 2006 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Over twee jaar is Fok! failliet en gaat alles verloren.
Dat kun je nu ook wel roepen naar archeologen die met kwastje en spatel in de harde klei krabben in de hoop enige potresten te vinden.quote:Maar mocht het toch zo zijn, laat me dan dit zeggen tegen die toekomstige internet-archeoloog: zoek niet verder. Dit is zinloos geblaat. Je zult hier niets van waarde vinden. Ga naar buiten en geniet van de zon. Dat is zinvoller en bovendien krijg je er een lekker kleurtje van.
Wist ik nu maar wie dat allemaal zijn...quote:Op maandag 10 april 2006 01:14 schreef Arcee het volgende:
Ja, eentje met de icoontjes van alle vaste posters hier.
Ja, ik wil niet volstrekt ongeïnteresseerd overkomen, maar kún je dat ook niet beter tegen al die lui roepen?quote:Op maandag 10 april 2006 01:14 schreef LXIV het volgende:
Dat kun je nu ook wel roepen naar archeologen die met kwastje en spatel in de harde klei krabben in de hoop enige potresten te vinden.
Dat soort werk heb ik ook gedaan. Nou ja, de meest nederige vorm. Handgeschreven teksten overschrijven, fatsoeneren en er volwaardige zinnen van maken. Data-entry medewerker heette het. Gelukkig heb ik die taak op een bepaald moment achter me kunnen laten. En ach, het was beter dan vakkenvuller.quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op ouderwets "nakijken" van schoolwerk.
Gewoon de spel- taal- en overige fouten uit stukken halen die gebruikt gaan worden.
Sorry.quote:Op maandag 10 april 2006 00:55 schreef broer het volgende:
[..]
Je moet het de tijd geven. Zodadelijk komt I.R. binnen met een geniale opmerking.
Ja. En dat ik weer geconfronteerd word met de domheid van mensen in de Revetopics.quote:Op maandag 10 april 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Overstuur? Omdat bij Reve nu eindelijk ook lichamelijk het lichtje uit is gegaan?
Hm... Ik heb daar welgeteld één (domme) post geplaatst en heb er verder niet meer gekeken. Ik vind dat overlijden niet zo interessant, geloof ik. De briljante schrijver was al jaren dood.quote:Op maandag 10 april 2006 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja. En dat ik weer geconfronteerd word met de domheid van mensen in de Revetopics.
PC is leuk. Waar ga je het over hebben en hoe ga je dat aanpakken?quote:En daarnaast wil ik binnen 4,5 dag een briljant stuk voor de Propria Cures schrijven, dus ook dat legt nogal wat druk op mijn schouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |