Gelblokjes? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voornamelijk Gel-blokjes gewassen, sterker nog dat doe ik de komende pak hem beet 3 uur. Leuk man work-a-holic-en
Oh, elk uur een BMW?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:30 schreef R_ON het volgende:
[..]
Hoeveel procent? 27,8%?
Wie weet val je in de prijzen.
Als je geluk hebt. Je kan het ook veel slechter treffen.quote:
De gangen onder de universiteit?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nu trap ik er niet meer in hoor.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gezegd dat ik in Nijmegen zit. Maar dat wil natuurlijk niet zoveel zeggen. Ik ben tenslotte al 54.
Ik kan me voorstellen dat wyccie dit soort suggestieve posts uitermate irritant vindt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:32 schreef LXIV het volgende:
De gangen onder de universiteit?
Ik niet. Ga anders teruglezen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:34 schreef broer het volgende:
Ik kan me voorstellen dat wyccie dit soort suggestieve posts uitermate irritant vindt.
Waarom zou ik moeten teruglezen? Ik geloof best dat ze ooit eens informatie heeft gepost. Dat is nog geen reden om die weer op te rakelen op een moment dat ze er niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
Ik niet. Ga anders teruglezen.
Blokjes gelquote:
[url][quote]Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:[/url]quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:36 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten teruglezen? Ik geloof best dat ze ooit eens informatie heeft gepost. Dat is nog geen reden om die weer op te rakelen op een moment dat ze er niet op zit te wachten.
Soms heb je vooraf niet door dat je een domme vraag hebt gesteld. Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Blokjes gelMoet ik nu een introductie geven in de biochemische werkwijzen. Afin waarom ook niet. Om eiwitten te scheiden op grootte gebruiken wij een gel. Deze gel dient als een soort zeef. Denk niet aan haargel maar meer een soort drilpudding maar dan een klein plakje tussen 2 glasplaatjes. Nu behandelen we een monster met SDS, dit is een geladen goedje dat om de eiwitten gaat zitten, nu zijn de eiwitten dus allemaal heel negatief geladen. We brengen het mengsel geladen eiwit aan bovenop de gel en zetten er dan stroom op. Min boven en Plus onder de eiwitten bewegen nu naar de pluspool toe. Maar niet alle eiwitten doen dat even snel. Na een bepaalde tijd stoppen we de stroom en kleuren de eiwitten in de gel. Nu zie je bandjes op verschillende hoogte. Die bandjes snij ik uit om verder te behandelen. Ik wil de eiwitten in stujes knippen en die stukjes analyseren. Om het te analyseren moeten de stukjes niet geladen zijn, Ik moet de SDS kwijt zien te raken. Dit doe ik door te wassen.
Kijk maar eens naar woonplaatsquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal, maar doe jij dit thuis? Of slaap je op je werk/stage?
quote:
Als je dat linkje volgt staat er nog zo'n geweldig verhaaltje "wat doe je daar nou eigenlijk".quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar woonplaats! En er staat een linkje in mijn sig
Daar mag ik technisch gezien niet in posten het is hier nog lang geen 1 uurquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:43 schreef R_ON het volgende:
Nog minder dan 20 minuten en we mogen posten in het wel heeeeel erg belangrijke, wat zeg ik, in het belangrijkste topic van FOK!
Als dat geen feestje is.
Welnu, dan heb ik werkelijk met je te doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar mag ik technisch gezien niet in posten het is hier nog lang geen 1 uur
Nu wil ik een domme vraag gaan stellen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:43 schreef R_ON het volgende:
Nog minder dan 20 minuten en we mogen posten in het wel heeeeel erg belangrijke, wat zeg ik, in het belangrijkste topic van FOK!
Als dat geen feestje is.
Doe eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu wil ik een domme vraag gaan stellen..
Unveiled wyccie, unveiledquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat laatste herinner ik me nog wel. Maar dat eerste.... dat ik weet hoe het daar is, wil nog niet zeggen dat ik in Nijmegen zit. Jij weet immers ook over de gangen onder de universiteit.
Maar goed... ik ben gewoon volledig ontmaskerd![]()
Dat was misschien meer mijn suggestie...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:40 schreef LXIV het volgende:
Maar het was beslist niet mijn bedoeling haar in verlegenheid te brengen.
Als ik dat wel gedaan heb, mijn excuses wyccie!
![]()
Wat gaat er op 1 uur gebeuren? En waar mag dan gepost worden? En waarom?quote:
Je vergeet ergens een l.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit process tot het uitsnijden van de bandjes heet trouwens SDS-PAGE ( sodiumdodecylsuphate-polyacrylamide gel electrophoresis )
Ach nee joh. Ik zit gewoon een beetje vervelend te doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:40 schreef LXIV het volgende:
Maar het was beslist niet mijn bedoeling haar in verlegenheid te brengen.
Als ik dat wel gedaan heb, mijn excuses wyccie!
![]()
Aaah, het tijdsverschil.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar woonplaats! En er staat een linkje in mijn sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |